قديم 2019-12-01, 11:58 AM
المشاركة 13
xMan
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
Like رد: محتاج بس رئيكم عشان شغالين انا وزيزو علي سورس هيولع الدنيا كلها
شكران مقدمان لاخويا الى فى المنتدى احمد فتحى انا بجد فخور بيك ونفسى ابقى زيك فى يوم بصراحه ربنا يخليك للناس الى بتحبك... الفكرة من راى سورس سرى دى .مبات تو دى بس كده انتا عملت الى محدش عملو فى المنتدى.شكران

قديم 2019-12-01, 01:15 PM
المشاركة 14
SourceDanger
  • غير متواجد
افتراضي رد: محتاج بس رئيكم عشان شغالين انا وزيزو علي سورس هيولع الدنيا كلها
تسلم ايدك يا احمد وانا منتظر منكو الكلام دة فاسرع وقت وانت وزيزو اكيد هتعملو حاجه محترمه لانكو ناس محترمين واخوات نتشرف بيهم فى اي مكان

يثبت الموضوع

قديم 2019-12-01, 01:26 PM
المشاركة 15
zezonever
  • غير متواجد
عفواً لايمكن عرض الرابط إلا بعد الرد على الموضوع
تسلم ايدك يا احمد وانا منتظر منكو الكلام دة فاسرع وقت وانت وزيزو اكيد هتعملو حاجه محترمه لانكو ناس محترمين واخوات نتشرف بيهم فى اي مكان

يثبت الموضوع
حبيبي يا خالد كل الاحترام ليك طبعا وان شاء الله هو هياخد وقت عشان اكيد مش هنزل اي هبد وخلاص وانتظر الافضل باذن الله

قديم 2019-12-01, 10:51 PM
المشاركة 16
محمد رجب (سداح)
  • غير متواجد
بص بقا عاش استمر ايا ريت يكون السورس صعب حبه يكونن المتعه في الصعوبه انما الناس البتعمل سيرفر سهل دول مجربوش الاصليه علشان في متعه مش هتحس بيه في اي لعبه + كمان يا ريت باتش بدون لودر قابل للتعديل علشان مش نشيل ملفاتت و كده يعني احنا مش كودرات + مشكورين ع التعب و انشاء الله نعرف نردهولكو كلكو انشاء الله+ الحروب كلها فكسد و انا عارف زيزو مجالو ده اصلا + انت الله يباركلك في الاتاك و باقي الشغل بس ظبط زي الاصليه عايزين حاجه كده ولا اكنه مسروقه او مسحوبه من شركه كونكر شخصبا في ايديكم تعملو شغل زي ده + العايز سورس سهل صعب يعدل عليه فاهمني + لو تتعبو حبه تضيفو ترجمه سيرفر او سيبونا احنا نترجمو معنديش مشكله + ركز علي سرعه فتح القنصل و غيرها يعني فكسد بمعني الكلمه معني كلمه فكسد مش خالي من المشاكل كلمه فكسد يعني طبق الاصل من النسخه الاصليه ولا اكنه كوبي و مش اي نسخه النسخه القديمه من اللعبه و ديه المتعه كلها ولكم الاختيار يا ريت بلاش شغل ا3d التعبان ده ديه عالم تعبانه عايزه دومينو و غيره زي ما بينزل في الاصليه دلوقتي و ده شغل تعبان احنا عايزين نتميز و كل واحد و تعديل في قالب التورطه بتاعكو ده ولهم الاختيار في التعديل قبل و بعد اي حاجه مشكورين ع تعبكم و هيترد بأزن الله.

قديم 2020-04-11, 06:18 AM
المشاركة 17
VoOoDieKa
  • غير متواجد
انت اكتر واحد محترم شفتو ع المنتدى وبيحب يساعد الناس وانا واحد من الناس الى ساعدتنى جامد ومش قولت اي حاجه متشكر ليك ياحمد انا اوشا ♥

العلامات المرجعية