قديم 2020-05-18, 08:38 AM
المشاركة 2
Hazem
.:: المدير العام::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: Rune Pack
عاش يامحمود الله ينور

قديم 2020-05-18, 06:11 PM
المشاركة 3
ALz3em
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
عاش

قديم 2020-05-19, 01:37 AM
المشاركة 4
ElSaher
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • متواجد  الان
عاش يا محمود الله معاك

قديم 2020-05-20, 02:58 AM
المشاركة 5
Uchiha T3Alo
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
Alert رد: Rune Pack
ولا ما بحبش ام الهرى بتاعك عاوز تنزل نزل مش عاوز برحتك وانا غلطان اصلا انى بعرفك الفرق بين الهبد والفرق بين العمل وحقك عليه ادام لما تعرف شخص انت بيهبد مش بيعمل بيزعل ويتقمص زى المره المزجيه عاوز نزل نزل مش عاوز ما تجبش سيرتى تمام علشان الواحد مخنوق فعلا ومش ناقصك خالص واستمر على هبدك وخلى الناس تقولك عاش ايزى مش فارق معايه ولا معلق على مشكلة تخصك ولا اى حاجه تخصك اصلا واستمر

قديم 2020-05-20, 04:16 PM
المشاركة 6
messi55
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
انا منضاف عندي وبلبسو الرنز بس مش شغال مش بيدى اتاك ولا حاجه في الاميل ولما بلبسوا ااشخصيات اغلبيت الاسكلات بتضرب بصفر لما بكون لبسه فا عاوز اشغلوا ويدي اتاك والاسكلات وانا لبسوا تضرب لارقام

قديم 2020-05-20, 07:49 PM
المشاركة 7
محمودمحمدسالم
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
عفواً لايمكن عرض الرابط إلا بعد الرد على الموضوع
ولا ما بحبش ام الهرى بتاعك عاوز تنزل نزل مش عاوز برحتك وانا غلطان اصلا انى بعرفك الفرق بين الهبد والفرق بين العمل وحقك عليه ادام لما تعرف شخص انت بيهبد مش بيعمل بيزعل ويتقمص زى المره المزجيه عاوز نزل نزل مش عاوز ما تجبش سيرتى تمام علشان الواحد مخنوق فعلا ومش ناقصك خالص واستمر على هبدك وخلى الناس تقولك عاش ايزى مش فارق معايه ولا معلق على مشكلة تخصك ولا اى حاجه تخصك اصلا واستمر
بص مش هرود عليك بنفس الرد و اغلط زاي ما بتغلط و بتلبخ في الكلام

تاني حاجه انا بهبد او لا زاي ما اولتلك دي حاجه تخصني انا ملكش دخل بيها

و يريت زاي ما بتقول ولا تخش ترود علي اي حاجه انزلها ولا مشكلة :] و تريح و تستريح

العلامات المرجعية