قديم 2019-11-10, 07:59 AM
المشاركة 2
Rider
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: احنا بنعمل خير للناس هل يا ترا في حد هيعمل خير معايا فيه مشكله وياريت الحل الصحيح
حط ايتم تايب الي ف سورس ف باتش وبص لو لقيت ف اتاك ظاهر فيهم يبقي من ايتم تايب
لو ملقتش يبقي من السورس ابحث عن attack +=

غالبا هتلاقي ف loaditemsstats

قديم 2019-11-10, 08:09 AM
المشاركة 3
zezonever
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
Like رد: احنا بنعمل خير للناس هل يا ترا في حد هيعمل خير معايا فيه مشكله وياريت الحل الصحيح
حط ايتم تايب الي ف سورس ف باتش وبص لو لقيت ف اتاك ظاهر فيهم يبقي من ايتم تايب
لو ملقتش يبقي من السورس ابحث عن attack +=

غالبا هتلاقي ف loaditemsstats
بعد ازنك يا رايدر ادخل ع جهازي اهو ال id ياريت ينفع بعد ازن حضرتك

كود:
695 030 206 

قديم 2019-11-10, 08:23 AM
المشاركة 4
zezonever
  • غير متواجد
افتراضي رد: احنا بنعمل خير للناس هل يا ترا في حد هيعمل خير معايا فيه مشكله وياريت الحل الصحيح
هو من امتا فيه ايتم تايب في سورس يا رايدر ايتم تايب في الباتش بس يا صحبي انا مستغرب برده موصلناش لحل المشكله

قديم 2019-11-10, 10:46 AM
المشاركة 5
midoazoz
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
هو من امتا فيه ايتم تايب في سورس يا رايدر ايتم تايب في الباتش بس يا صحبي انا مستغرب برده موصلناش لحل المشكله
لا يا صحبي في ايتم تيم في السورس
وممكن تكون المشكله منها فعلا ^_^
bin\Debug\database هتلاقيه في المسار ده في السورس

قديم 2019-11-10, 12:25 PM
المشاركة 6
ahmedfathy
.:: عضو مميز ::.
  • متواجد  الان
يا زيزو النسخة اللي انت شغاله بي دلؤتي بعد التعديل انا لقيت في مشكلة اصلآ عندك في ملف الايتم تيب

في حد عمل حاجه وعندك السورس مش بينفذ اومر الايتم تيم يعني هو بيقرا بس الايتمات لاكن مش شغال بي الاتاك بتعها انت محتاج تغير الملف كله

وترجعوا زي ما كان الاول عشان هو خربان عندك وانا جربة الكلام دا عملي ملف الايتم تيب بتعاك مختلف عن اللي معايا وخوش شوف بي نفسك

قديم 2019-11-10, 11:30 PM
المشاركة 7
zezonever
  • غير متواجد
يا زيزو النسخة اللي انت شغاله بي دلؤتي بعد التعديل انا لقيت في مشكلة اصلآ عندك في ملف الايتم تيب

في حد عمل حاجه وعندك السورس مش بينفذ اومر الايتم تيم يعني هو بيقرا بس الايتمات لاكن مش شغال بي الاتاك بتعها انت محتاج تغير الملف كله

وترجعوا زي ما كان الاول عشان هو خربان عندك وانا جربة الكلام دا عملي ملف الايتم تيب بتعاك مختلف عن اللي معايا وخوش شوف بي نفسك
انت شايف ايه دلوقتي انت لو حليتها في السورس عندك كلمني طيب فيس ونحلها علشان انا زهقت بسبب الاكسيسورات ال بتدي اتاك ودفاع لوحدهاا

قديم 2019-11-11, 02:48 AM
المشاركة 8
zezonever
  • غير متواجد
تم الحل يا جماعه شكرا ليكم خلاص المشكله كانت عندي اانا ومختش بالي الاجابه كلها خطاء للاسف او معملتش بيها عموما يعني

بس شكرا لي رايدر واحمد فتحي انكم اهتميته بي الموضوع شكرا ليكم جميعا فوق راسي ♥

قديم 2019-11-11, 04:27 AM
المشاركة 9
Rider
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
المشكله كانت منين ؟

قديم 2019-11-11, 04:29 AM
المشاركة 10
zezonever
  • غير متواجد
الحقيقه المشكله كانت ان اي ايتم اكسيسورات دمج 1 بتدي دفاع لوحدها وان الاكونت كان ناقص في التشي اميونتي هو ده سبب المشكله

بس اني الاكسيسورات بتدي اتاك في ده موضوع غلط مني اسف بجد بس الحوار هنا بقا اني الاكسيسورات الدمج واحد بتدي دفاع الف في الضربه ال قصادك

العلامات المرجعية