قديم 2019-08-01, 08:37 PM
المشاركة 2
ابو حمزه9
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: موضوع 1

يابن الحلال في أية الى حصل؟

قديم 2019-08-01, 08:41 PM
المشاركة 3
ElSaher
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • غير متواجد
متنا عارف

قديم 2019-08-01, 08:51 PM
المشاركة 4
ElSaher
  • غير متواجد
متنا عارف يا فيروس في ناس بتقول عليه حرامي
وناس تنيه تقول عليه بجيب السورسات من علي النت بحوطها هنا وناس بتقولي عليه كلام كدا مش هقولو
وناس تنيه كلمت ناس دخلت سحبت السورس بتاعي ومسحتلي كل الي علي الفي بي اس اللعبه بتاعتي باظة يا فيروس

قديم 2019-08-01, 10:00 PM
المشاركة 5
coderconquer
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
انت عارف لو انا فاضى لشغل العيال ده كنت نزلت البوكر بتاع وليد نفس الملفات بنفس التاريخ ما تيججى ترفع حاجة يبقى عدل على تاريخ علشان مش تتفضح لو عاوز تتفضح افضحك عادى انزل نسختين بتاعتك وبتاعت وليد ناس تحكم معنديش مشكلة بس انصحك بلاش علشان شكلك ميبقاش وحش

قديم 2019-08-01, 10:20 PM
المشاركة 6
ElSaher
  • غير متواجد
بوص بقي نزلها وانا هنزل الاصليه ال معايا واكسفك انا بقي
تمم
بس مش تزعل مني لو حصلك حاجا

قديم 2019-08-01, 11:56 PM
المشاركة 7
osama
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
الواد دة نصاب اصلن والسورس الى نزلو انهردة من مدونة vpscairo لو حابب اجبلك الرابط هجيبو فمتعملش نفسك كودر وانتة مش عارف حاجة بتسحب من ناس تانية وبتدعى انها حجتك اية البضان دة

قديم 2019-08-02, 12:30 AM
المشاركة 8
Rider
  • غير متواجد
انا مش هقفل الموضوع في الوقت الحالي بسبب طلب محمد
بس فكروا فيها كده استفدتوا ايه لما شتمتوا بعض ولا حاجه بالعكس كل واحد فيكوا شال سيئات

كلنا هنا اخوات لو واحد غلط ادخل اقوله في الخاص انته غلطت في 1 2 3
مش اسيحله
*=== وتذكروا قول الله تعالى (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) صدق الله العظيم ===*

المسلم أخو المسلم لا يظلمه ولا يسلمه، ومن كان في حاجة أخيه كان الله في حاجته، ومن فرج عن مسلم كربة فرج الله عنه بها كربة من كرب يوم القيامة، ومن ستر مسلمًا ستره الله يوم القيامة.
هذا هو المشروع إذا رأى الإنسان من أخيه في الله أو أخته في الله عورة -يعني: معصية- فلا يفضحه ولا ينشرها بين الناس، بل يستر عليه وينصحه، ويوجهه إلى الخير، ويدعوه إلى التوبة إلى الله من ذلك، ولا يفضحه بين الناس، ومن فعل هذا وستر على أخيه ستره الله في الدنيا والآخرة؛ لأن الجزاء من جنس العمل

قديم 2019-08-02, 02:42 AM
المشاركة 9
coderconquer
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
الواد دة نصاب اصلن والسورس الى نزلو انهردة من مدونة vpscairo لو حابب اجبلك الرابط هجيبو فمتعملش نفسك كودر وانتة مش عارف حاجة بتسحب من ناس تانية وبتدعى انها حجتك اية البضان دة
ياعم سيبك منه ده عيل اهبل لو هو كودر محترف بيطلب حل مشاكل تافه ليه اي واحد لسه جديد بيشغل دماغه هيعرف يحلها

قديم 2019-08-02, 03:53 AM
المشاركة 10
ابو حمزه9
  • غير متواجد
angrys رد: موضوع 1

برا عنك وبعدين مش قولت ليكو انتو الاتنين مش عاوز مشاكل قبل كدة الموضوع دة يتقفل
بلا نصاب بلا ديولو يا أسامة
ياعم سيبك منه ده عيل اهبل لو هو كودر محترف بيطلب حل مشاكل تافه ليه اي واحد لسه جديد بيشغل دماغه هيعرف يحلها
وانت مالك انت ومال الكلام دة انت دخلك أية هو بيطلب واحنا بنرد هو انت هتتحكم فية انت داخلك أية أساساً

العلامات المرجعية