قديم 2019-11-17, 12:51 AM
المشاركة 2
ahmedfathy
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
gifts رد: رامات الفى بى اس
مع احترامي ليك حل المشكلة دي عندي بس هيكلفك فلوس الاول هيتم حل مشكلة سحب الرام 2 هيتم تركيب سوكت 3 هيتم عمل حماية كمله للعبة من الهاك 4 هيتم تغير شركة الفي بي اس هنديك رقم شركه احنا شغالين معاها وعملين سيرفرات هتشتري علي الاقل في بي اس منها 4 جيجا
اقل حاجه 4 جيجا عشان تشغل لعبة من غير مشاكل وتشيل اونلاين زي كدا زي عندي بص //

قديم 2019-11-17, 12:57 AM
المشاركة 3
nova
  • غير متواجد
افتراضي رد: رامات الفى بى اس
مع احترامي ليك حل المشكلة دي عندي بس هيكلفك فلوس الاول هيتم حل مشكلة سحب الرام 2 هيتم تركيب سوكت 3 هيتم عمل حماية كمله للعبة من الهاك 4 هيتم تغير شركة الفي بي اس هنديك رقم شركه احنا شغالين معاها وعملين سيرفرات هتشتري علي الاقل في بي اس منها 4 جيجا
اقل حاجه 4 جيجا عشان تشغل لعبة من غير مشاكل وتشيل اونلاين زي كدا زي عندي بص //
طب انا بسأل هلى السحب كده عالى ولا لا وسعر الفى بى س اللى بتقول عليه بكام ؟

قديم 2019-11-17, 06:24 AM
المشاركة 4
Rider
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
لا السحب كويس عادي بس ممكن تشيل ي حاجه بتسحب ملهاش لزمه ده لو عايز تنزله اكتر

زي ايه زي مابات

اي اكواد بتعمل لود ملهاش لزمه
اي اكواد ف World ملهاش لزمه

قديم 2019-11-17, 05:07 PM
المشاركة 5
ahmedfathy
  • غير متواجد
gifts رد: رامات الفى بى اس
لا السحب كويس عادي بس ممكن تشيل ي حاجه بتسحب ملهاش لزمه ده لو عايز تنزله اكتر

زي ايه زي مابات

اي اكواد بتعمل لود ملهاش لزمه
اي اكواد ف world ملهاش لزمه
يا ريدر السحب كويس ازاي وانت مشفتش الاونلاين كام اصلآ انت عارف يا ريدر اني كل ما الاونلاين بيعلي كل ما السحب بيزيد

صح انت فاهم كدا كويس هتحكم ازاي علي السورس وانت مش عارف السحب دا علي كام اونلاين بظبط لزمن الفي بي اس نفسوا يتغير ويجيب واحد 4 جيجا عشان يعمل لعبة محترمه تشيل عدد كبير من الاونلاين

قديم 2019-11-17, 10:35 PM
المشاركة 6
Rider
  • غير متواجد
يا ريدر السحب كويس ازاي وانت مشفتش الاونلاين كام اصلآ انت عارف يا ريدر اني كل ما الاونلاين بيعلي كل ما السحب بيزيد

صح انت فاهم كدا كويس هتحكم ازاي علي السورس وانت مش عارف السحب دا علي كام اونلاين بظبط لزمن الفي بي اس نفسوا يتغير ويجيب واحد 4 جيجا عشان يعمل لعبة محترمه تشيل عدد كبير من الاونلاين
انته باصص ع سحب الاجمالي مش سحب السورس ف انتي فيرس تحت ساحب قد السورس و تاسك منجر ساحب السدس يعني لو قفلهم هيسحب سورس 37% بكتيره

قديم 2019-11-18, 12:05 AM
المشاركة 7
ahmedfathy
  • غير متواجد
انته باصص ع سحب الاجمالي مش سحب السورس ف انتي فيرس تحت ساحب قد السورس و تاسك منجر ساحب السدس يعني لو قفلهم هيسحب سورس 37% بكتيره
واللهي فاهم كلامك وعارف اللي بتحكي في عرف الناس لزمن في بي اس اقل حاجه 4 جيجا عشان يبقي الشغل كله علي السورس ويضمن سحب حلو وينزل ناس برحتوا صح

قديم 2019-11-18, 01:20 AM
المشاركة 8
Rider
  • غير متواجد
اتفق معاك <3

العلامات المرجعية