قديم 2020-03-06, 01:39 AM
المشاركة 2
صاحب السعادة
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: مشكلة في عمود الوار
يالله الحمد الله اني حليت مشكلة ديه دوختني لغايت ما حلتها في الاخر لقيت الحل تافه جدا

قديم 2020-03-06, 01:53 AM
المشاركة 3
Hassan Emprator
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
يالله الحمد الله اني حليت مشكلة ديه دوختني لغايت ما حلتها في الاخر لقيت الحل تافه جدا
ههه طيب انت بتقول كدج عشان تغيزو مثلا ؟؟ عارف الحل ما تنزله !!

قديم 2020-03-06, 07:49 AM
المشاركة 4
صاحب السعادة
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
ههه طيب انت بتقول كدج عشان تغيزو مثلا ؟؟ عارف الحل ما تنزله !!
بصراحة اه انا رديت عليه مخصوص علشان اغيزه لانه هو كمان بنى ادم مستفز كل موضيع بتاعت مشاكل الى هنا ناس لما بتقول مشكلتها بيدخل يغزهم يقول انا معايا الحل هو اصلا مش فاهم حاجة انا قولتلو كده علشان يعرف زى ما بيعمل معاهم هيلاقى حد يعمل معاه بالله عليك لو انت عارف الحل مش تدهوله خيله يتادب او اى حد يعرف الحل ياريت مش يقوله خليه يتزل ويطلع عينه علشان يعرف انه زى ما بيعمل فى ناس هيجى ناس هتعمل فيه

قديم 2020-03-06, 05:57 PM
المشاركة 5
Hassan Emprator
  • غير متواجد
بصراحة اه انا رديت عليه مخصوص علشان اغيزه لانه هو كمان بنى ادم مستفز كل موضيع بتاعت مشاكل الى هنا ناس لما بتقول مشكلتها بيدخل يغزهم يقول انا معايا الحل هو اصلا مش فاهم حاجة انا قولتلو كده علشان يعرف زى ما بيعمل معاهم هيلاقى حد يعمل معاه بالله عليك لو انت عارف الحل مش تدهوله خيله يتادب او اى حد يعرف الحل ياريت مش يقوله خليه يتزل ويطلع عينه علشان يعرف انه زى ما بيعمل فى ناس هيجى ناس هتعمل فيه
ما لائسف احنا مش كدا احنا كلنا واحد وبنساعدكو عا قد ما نقدر عشان مش تتحوجو لحد ولو هوا بيخش وبيقول وهوا مش عارف بكرا يعرف !!!

قديم 2020-03-06, 06:46 PM
المشاركة 6
ElSaher
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • غير متواجد
يا حوب الحمد لله انا داخل المجال من مدا صغيرة جدن جدن جدن ونزلت هنا مشاكل كتير بس الكلام دا كان اول ما دخلت المجال مش اكتر اما حالين انا مش بنزل مشاكل غير فين وفين وبعدين انا لو معايا الحل بنزلو علي طول وممكن اكون قلت معايا الحل ومش نزلتو علشان النت عندي وحش جدن الايام دي ربنا يعلم بيه اوانا مش مستفز ولا عمري عملتها ولا بحب المشاكل لحد بحب الخير لي الناس كولها وحسن عارفني وا الناس كولها عرفاني اني طيب وبحب الخير لكل الناس انا حالل لي الناس 76 مشكلة وانتا حالل 3 بس بس انا مش هقول اني احسن منك ولا هقول انك احسن مني لاني معرفكشي ولله اعلم بردو ولو كونت انا زعلتك في حاجا فا مش تشيل مني احنا مسلمين مش يهود

قديم 2020-03-09, 01:34 PM
المشاركة 7
Rider
  • غير متواجد
سيرش

كود:
public static bool CanAttack(Game.Entity attackerSobNpcSpawn attacked 

جواه ضيف

كود:
 if (attacker.MapID == 1038)
            {
                if (
attacker.GuildID == || !Game.GuildWar.IsWar)
                {
                    if (
attacked.UID == 810)
                    {
                        return 
false;
                    }
                }
                if (
Game.GuildWar.PoleKeeper != null)
                {
                    if (
Game.GuildWar.PoleKeeper == attacker.Owner.Guild)
                    {
                        if (
attacked.UID == 810)
                        {
                            return 
false;
                        }
                    }
                    else if (
attacked.UID == 516075 || attacked.UID == 516074)
                    {
                        if (
Game.GuildWar.PoleKeeper == attacker.Owner.Guild)
                        {
                            if (
attacker.PKMode == Enums.PKMode.Team)
                                if (
attacker.PKMode == Enums.PKMode.PK)
                                    return 
false;
                        }
                    }
                }
            } 

العلامات المرجعية