قديم 2019-07-30, 06:50 PM
المشاركة 2
ElSaher
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: طلب بخصوص ابجريد لسورس عادى
الابجريد سواني هجيبهولك

قديم 2019-07-30, 10:12 PM
المشاركة 3
osama
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
معاك اللابجريد ولا اية ؟

قديم 2019-07-30, 10:15 PM
المشاركة 4
ElSaher
  • غير متواجد
اه بس انا كونت ناشر الموضوع ومش لاقيه اظاهر ان ساعات ما المنتدا انقفل شويت مواضيع اتحذفو

قديم 2019-07-31, 03:08 PM
المشاركة 5
osama
  • غير متواجد
اه بس انا كونت ناشر الموضوع ومش لاقيه اظاهر ان ساعات ما المنتدا انقفل شويت مواضيع اتحذفو
يريت لو تنزلو تانى

قديم 2019-08-01, 12:39 AM
المشاركة 6
osama
  • غير متواجد
مش عاوز منك حاجة mohamed1366 علشان انتة بنئدم مش محترم اصلن ولا بتقدر تعب النا وبتحب الاستغلاال

قديم 2019-08-01, 02:42 AM
المشاركة 7
Rider
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
مش عاوز منك حاجة mohamed1366 علشان انتة بنئدم مش محترم اصلن ولا بتقدر تعب النا وبتحب الاستغلاال
خير يا صحبي ايه الي حصل هوه عمل ايه

قديم 2019-08-01, 04:23 PM
المشاركة 8
osama
  • غير متواجد
خير يا صحبي ايه الي حصل هوه عمل ايه
شوف السورس الى انا منزلو على قسم السورسات بيقلى انو هوا الى عامل الشغل الى انا عملو وهوا اصلن ساحب السورس ومعملش فية حاجة ونشرو ونا نزلتو وعدلت علية فشخ ويقلى انا الى عامل كدة والنسحة الاصلية بتعتو معية كمان
شكلى هعملة موضوع وهحرجة فية دة ميستهلش يكون كودر حتة والله

قديم 2019-08-01, 05:31 PM
المشاركة 9
coderconquer
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
شوف السورس الى انا منزلو على قسم السورسات بيقلى انو هوا الى عامل الشغل الى انا عملو وهوا اصلن ساحب السورس ومعملش فية حاجة ونشرو ونا نزلتو وعدلت علية فشخ ويقلى انا الى عامل كدة والنسحة الاصلية بتعتو معية كمان
شكلى هعملة موضوع وهحرجة فية دة ميستهلش يكون كودر حتة والله
مين قالك يا صحب انه كودر اه هو كودر بس في النصب والسرقة البوكر إلى هو منزله بيبيعه 170 هو اصلا بتاع وليد كان وليد نزله على جروب كونكر سكويد في شهر 5 هو الحرامي ده نزله وراح باعه للناس غلابة الشخصية ديه متعرفش تخاف من ربنا لأنه لو بيخاف من ربنا مكنش نصب على حد

قديم 2019-08-01, 08:21 PM
المشاركة 10
ElSaher
  • غير متواجد
اول حاجا انا هعمل فديو للسورسات الي كونت هنزلها وانا همسحي وكدا كدا اصلن البوكر الي انتا بتقول بيعه انا مش رديت ابيعه لحد خالص علي فكرا

اولن كدا البوكر دا كان خربان انا سحبو من السورس الي انا نشرو اعت فيه 7اشهر اظبت فيه وا السورس نفس الحوار اانا غلطان اصلن اني بعمل مواضيع في المنتدا وكونت هعمل مواضيع اخويا كان بيظبت في السورسات القديمه
بس يله خير واولن كدا انا مش بحتاج فلوس من حد
انا اشترت لودر ميغو وحطيطو في سورس خالد محمد وكونت لسه هنشرو بس ولله منا نشرو
وا كونت هنقل اللودر في سورسات تنيه كتير مجدي كان هيعملو وكونت هديله 750ج بس يله انتو ناس مش بتحبو التقدير
انا لما بجيب حاجا من علي النت لازم اعدل عليها ولو انا حرامي زي ما الناس بتقول هسرق الناس علشان لعبه بنت دين كلب زي دي يبقي اي لزمتها بقي
الفديو هيتعمل بكرا انشاء الله وا السورس انا هبعتو لي RIDER وهوا ينزلو علشان انا هسيب المجال وهفرمت C D F وا سورسات دي الاقرصان الي عندي
في الجاهز هفرمتها كلها وهشتغل وهفتح محل وهفتحو كمبيوتر وهسيب المجال ابن الزنيه دي
وكمان انا مش بحاج فلوس من حد انا مش كونت هنزل البوكر علي فكرا بس لقيت الناس عايزها باي طريقه ولو هيشتروه وانا بردو نزلتها ومفيش غير واحد بس كان عايز يشتري مني النوسيخ الاصليه من البوكر بي 100وانا قولتلو 50وكمان مش رديت ابعهالو
وكونت بكلم مصطفي محمد علشان اشتري منو ملف الاتكات الي هوا بتاع خالد محمد الااس بتاع مصطفي محمد وا هشتري منو النوسخي الاصليه بعد التعديل عليها وهحوط الصور كمان
والي ياكد ان انا مش حرامي ومش بحتاج فلوس من حد
HASSAN x Black
اسالوه

العلامات المرجعية