قديم 2020-02-14, 08:22 AM
المشاركة 13
STORM
.:: عضو جديد ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: طلب سورس متريكس
هوا بيسالني حلهالك ولا لا اولتلو لا مقولتلوش حاجه اكتر من كده :d
و يا صحبي شكرا بس انتا تنك اوي بقولك خش اني ديسك بتقولي مبخشش اني ديسك هوا انا هسرقق
مش حكاية سرقة انا لاب بتاعى باظ اكتر من مرة بسبب كل شوية اخ انى ديسك احل مشاكل لناس وهيا عندها جهازها مليان فيروسات هتقولى جهازى مفيهوش فيروسات وعندى اقوى برنامج انتى فيرس بيتباع شئ فولانى هقولك كلهم قاله كده معتشى بصدق حد هو ده سبب الى خلانى اقولك مش هدخل انى ديسك لو عاوز معنديش مشكلة بس هتحولى 300 جنية علشان لو هرد باظ تانى بسبب فيروسات اروح اصلحه هتاخدهم تانى بعد 4 ايام لو لاب مش حصلحه حاجة طلعت فعلا صاادق فى كلامك اصل معتشى هصلحه على حسابى بسبب ناس تانى

قديم 2020-02-14, 09:05 AM
المشاركة 14
محمودمحمدسالم
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
مش حكاية سرقة انا لاب بتاعى باظ اكتر من مرة بسبب كل شوية اخ انى ديسك احل مشاكل لناس وهيا عندها جهازها مليان فيروسات هتقولى جهازى مفيهوش فيروسات وعندى اقوى برنامج انتى فيرس بيتباع شئ فولانى هقولك كلهم قاله كده معتشى بصدق حد هو ده سبب الى خلانى اقولك مش هدخل انى ديسك لو عاوز معنديش مشكلة بس هتحولى 300 جنية علشان لو هرد باظ تانى بسبب فيروسات اروح اصلحه هتاخدهم تانى بعد 4 ايام لو لاب مش حصلحه حاجة طلعت فعلا صاادق فى كلامك اصل معتشى هصلحه على حسابى بسبب ناس تانى
:d اول حاجه جهازي متروس فيروسات و انا كنت هدخلك علي الفي بي اس مش الجهاز دي اول حاجه تاني حاجه احولك 300ج بتوع اي عشان تحللي مشكلة شكرا هتسرف انا
زاي ما حليت باقي المشاكل هحلها حته لو محدش ساعدني و شكرا تاني مرا

قديم 2020-02-14, 12:37 PM
المشاركة 15
Users
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
لا للاسف و في مشكلة تاني في عيال بتقفل و تفتح الصطف بتختفي بتفضل تهنج و تفتح كتير لحد ما ترجع تاني الصطف
فعلا انا فتحت ماتركس 5 دقايق ولقيت المشكله دى

قديم 2020-02-14, 01:39 PM
المشاركة 16
AliNasser
  • غير متواجد
بص في اكونت اسمو CoMMandi مونك هتلاقيه في الداتا بيس عندك مفهوش المشكله دي خالص
ممكن يكون المفتاح لحل المشكله

معلش انا مش قادر اساعد عشان انا مبتدي ومليش في التكويد

قديم 2020-02-14, 11:06 PM
المشاركة 17
محمودمحمدسالم
  • غير متواجد
فعلا انا فتحت ماتركس 5 دقايق ولقيت المشكله دى
معظم المشاكل دي حليتها و نزلتها علي تطوير بس في حجات بحاول فيها لسه و لحد دلواتي مختش حل مفيش من حد ولا حد عارف يحلهم و الي حليتو كله نزل علي تطوير فاضلي بس الاكسبي بتاعت القرصان

قديم 2020-02-14, 11:07 PM
المشاركة 18
محمودمحمدسالم
  • غير متواجد
بص في اكونت اسمو commandi مونك هتلاقيه في الداتا بيس عندك مفهوش المشكله دي خالص
ممكن يكون المفتاح لحل المشكله

معلش انا مش قادر اساعد عشان انا مبتدي ومليش في التكويد
لا لان بيجيلي ايرور في القنصل من كونكر ايتم و تم الحل ظبطها الحمد لله و الحل في التطوير لو محتاجو

العلامات المرجعية