قديم 2020-05-22, 02:32 PM
المشاركة 13
محمودمحمدسالم
.:: مشرف قسم السورسات ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: كورس عمل سيرفر كونكر كامل من الصفر الي التمكن ( الدرس الاول )
عاش

قديم 2020-05-22, 03:57 PM
المشاركة 14
Mr~Rayzo
.:: نائب المدير::.
  • غير متواجد
عفواً لايمكن عرض الرابط إلا بعد الرد على الموضوع
وياريت لو تشرح ازاي نستخرج باكيتات وازاي نسحب اي شئ جديد ينزل ولو تقدر تشرح اي شئ في تكويد سيستم جديد اي شئ لان مفيش حد في شارح اي شئ يخص استخراج باكت او عمل سيستم جديد او ازاي تسحب حتى سيستم او حتى التعديل على الكلينت بيكون ازاي مفيش حد نهائي والكل مش بيفيد في ولا يشرح حاجة ولما حد ينزل حاجة مجانا ينزلها بايظة وخربناة وسيستمات ضايعة ويقولك احسن سورس في الدنيا والله انا لو متعلم لغة السى شارب كنت نزلت كل جديد مجانا لان حاجة ملهاش لزمة بس للاسف

كان نفسي الاقي حد فعلا شارح الكلام ده وبحثت كتير بس للاسف تحس ان الكل طمعان في اللى عندة ومش عايز يفيد حد

على العموم ربنا يوفقك وتعمل اللي تقدر علية وشكرا مقدما على المساعدة
يعنى انت نفذت كل الشروحات والدروس الى منزلينها وكلها بايظه... طيب متابعنا ليه ممكن تسافر الصين تاخد كورس فى الشركه طالما كده اصلنا احنا غلابه مهما بنزل شغل برضو لسه بنتعلم مضيعش موهبتك معانا ياجدع.. انا كده بهزر.. انما ابكلام الجد لو شايف انى قدراتك اعلى مننا ممكن تخرج من وسطنا ومع تحياتى

قديم 2020-05-22, 04:55 PM
المشاركة 15
fapri
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
يعنى انت نفذت كل الشروحات والدروس الى منزلينها وكلها بايظه... طيب متابعنا ليه ممكن تسافر الصين تاخد كورس فى الشركه طالما كده اصلنا احنا غلابه مهما بنزل شغل برضو لسه بنتعلم مضيعش موهبتك معانا ياجدع.. انا كده بهزر.. انما ابكلام الجد لو شايف انى قدراتك اعلى مننا ممكن تخرج من وسطنا ومع تحياتى
اولا انا متكلمتش علي المنتدي ولا عليك انا قلت مشفتش حد شارح الكلام ده وبعدين انت اصلا مشرحتش شئ وياعم كفاية انت موهوب وبتساعد الناس ولو انت عايز تسافر سافر يمكن تلاقي موهبتك العظيمة برا وتاخد جائازة حلوة تليق بيك ان شاء الله وياريت تخلى اسلوبك حلو انت المفروض نائب في المنتدى يعنى كلامك بحساب خد بالك من كلامك واقراء الكلام اللي انا قلتة كويس انا قلت انا لو متعلم لغة السي شارب لكن للاسف مش متعلمها بس الحمد لله معايا حاجات تانية تخلينى اشتغل فى اي شئ انت وغيرك تملكة لو انت فاهم انا قصدي اي يبقي هقولك برافو تنفع نائب مدير لكن للاسف انا متاكد انك مش هتعرفها ومش هتفهم انا قصدي اي

وبعدين من مصلحة المنتدى ان يكون في قسم تعليمى لوحدة شامل كل دروس التعليم ده لو فعلا بتفكر في عدد الزوار والمشاهدات لان شغال في مواقع وفاهم يعنى اي بنسبة المشاهد ويعنى اي seo ويعنى الظهور في محركات البحث واكتر شئ الدروس التعليمة ده لو انت اصلا عايز المنتدى يتشهر اكتر بس شكلك مش حابب الكلام ده وعلى العموم دة رائ وتفكيرى وكل واحد عندة عقل يفكر كويس

معلومة اخيرة انا اتكلمت مع صاحب الموضوع ولا غلطت في حد ولا في المنتدى ولا في اي شخص يعنى المفروض انت ملكش دعوة متدخلش في شئ مش يخصك ( من تدخل فيما لا يعنية سمع كلام لا يرضية )

قديم 2020-05-22, 05:57 PM
المشاركة 16
Ramykhaled
.:: عضو جديد ::.
  • غير متواجد
ممكن حضرتك تنزلنا دروس لتعليم السى شارب الخاص بمجال كونكر
يعني كمثال شرح تكويد كويستة وشرح كل كود فيها وظيفتة اية وبيعمل اية
شرح الكلاسات وكل كلاس وظيفتة اية الخ
وجزاك الله خير
حاضر منا هعمل كدا فعلا اشترك ف القناة وتابع هنا بردو وباذن الله هتلاقي كل حاجة نزلت ❤️

قديم 2020-05-22, 05:59 PM
المشاركة 17
Ramykhaled
  • غير متواجد
اولا انا متكلمتش علي المنتدي ولا عليك انا قلت مشفتش حد شارح الكلام ده وبعدين انت اصلا مشرحتش شئ وياعم كفاية انت موهوب وبتساعد الناس ولو انت عايز تسافر سافر يمكن تلاقي موهبتك العظيمة برا وتاخد جائازة حلوة تليق بيك ان شاء الله وياريت تخلى اسلوبك حلو انت المفروض نائب في المنتدى يعنى كلامك بحساب خد بالك من كلامك واقراء الكلام اللي انا قلتة كويس انا قلت انا لو متعلم لغة السي شارب لكن للاسف مش متعلمها بس الحمد لله معايا حاجات تانية تخلينى اشتغل فى اي شئ انت وغيرك تملكة لو انت فاهم انا قصدي اي يبقي هقولك برافو تنفع نائب مدير لكن للاسف انا متاكد انك مش هتعرفها ومش هتفهم انا قصدي اي

وبعدين من مصلحة المنتدى ان يكون في قسم تعليمى لوحدة شامل كل دروس التعليم ده لو فعلا بتفكر في عدد الزوار والمشاهدات لان شغال في مواقع وفاهم يعنى اي بنسبة المشاهد ويعنى اي seo ويعنى الظهور في محركات البحث واكتر شئ الدروس التعليمة ده لو انت اصلا عايز المنتدى يتشهر اكتر بس شكلك مش حابب الكلام ده وعلى العموم دة رائ وتفكيرى وكل واحد عندة عقل يفكر كويس

معلومة اخيرة انا اتكلمت مع صاحب الموضوع ولا غلطت في حد ولا في المنتدى ولا في اي شخص يعنى المفروض انت ملكش دعوة متدخلش في شئ مش يخصك ( من تدخل فيما لا يعنية سمع كلام لا يرضية )
لا تقلق انا هنزل شروحات لكل حاجة تابع انت بس وسيبها ع الله وانا كل حاجة اتعلمتها هنزل شرح ليها مش هبخل بحاجة ولا هنسي حاجة باذن الله

قديم 2020-05-22, 06:14 PM
المشاركة 18
fapri
  • غير متواجد
Like رد: كورس عمل سيرفر كونكر كامل من الصفر الي التمكن ( الدرس الاول )
لا تقلق انا هنزل شروحات لكل حاجة تابع انت بس وسيبها ع الله وانا كل حاجة اتعلمتها هنزل شرح ليها مش هبخل بحاجة ولا هنسي حاجة باذن الله
تسلم انت رجل محترم وربنا يجزيك خير عن اللي بتقدمة للناس

قديم 2020-05-23, 02:00 AM
المشاركة 19
Ramykhaled
  • غير متواجد
تسلم انت رجل محترم وربنا يجزيك خير عن اللي بتقدمة للناس
حبيبي تسلم

قديم 2020-05-23, 02:39 AM
المشاركة 20
Ahmed Younes
  • غير متواجد
استمر وربنا يوفقك وتفيد الناس

العلامات المرجعية