قديم 2019-06-27, 05:18 PM
المشاركة 2
Users
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: مشكله فى تشغيل سورس Rayzo
صديقى العزيز انا رديت عليك هناك وهرد هنا دى مش مشكله ده خطا فى تركيبك انت غيرت اسم السيرفر فى السورس ومغيرتوش فى القاعده خش على النافى كت كلمه كوفنج وهتلاقي كلمه سيرفر اكتب الاسم زى بتاع السورس و مبروك ���� يارت تقولنا صح ولا لسه المشكله

قديم 2019-06-27, 09:16 PM
المشاركة 3
RevKing
.:: عضو جديد ::.
  • غير متواجد
صديقى العزيز انا رديت عليك هناك وهرد هنا دى مش مشكله ده خطا فى تركيبك انت غيرت اسم السيرفر فى السورس ومغيرتوش فى القاعده خش على النافى كت كلمه كوفنج وهتلاقي كلمه سيرفر اكتب الاسم زى بتاع السورس و مبروك ���� يارت تقولنا صح ولا لسه المشكله
انا عملت زاى ما انتا قولت منفعتش فى رجعت اسم السرفر لى الاسم بتاعو القديم الى هوا Game~OF~Thronse و بردو نفس الايرور الى بيظهر

بعتذرلك جدا بس انا مخدتش بالى من ردك عليا فى البوست التانى

قديم 2019-06-28, 09:14 AM
المشاركة 4
محمد ياسر
.::صاحب المنتدي قرر الاستغناء عنه::.
  • غير متواجد
شوف الموضوع ده
معرفة اسم السيرفير

قديم 2019-06-28, 09:58 AM
المشاركة 5
Users
  • غير متواجد
ابسطهالك ريح دماغك وفك ضغط الملف من جديد وافتح برجرم وعدل على الايبى واسم القاعده و الباسورد وبرضو فى ملف داتا هولدر وغير فى الكوفنج وشغل وان شاء الله قريب هنزلك شرح بالصور خطوه بحطوه

قديم 2019-06-28, 11:04 PM
المشاركة 6
RevKing
  • غير متواجد
انا عملت زاى ما قولتولى بل الظبط و فعلا الايرور اختفى و بداء السورس يقراء ملفات القاعد لكن ظهر الايرور ده وانا مش عارف ايه السبب

انا اسف جدا انى بتعبكو معايا لاكن انا رجعت لموضوع السورسات ده من بعد غياب طويل و نسيت كل حاجه بجانب ان السورسات اختلافت كتير اوى عما كانت عليه زمان

قديم 2019-06-28, 11:07 PM
المشاركة 7
محمد ياسر
.::صاحب المنتدي قرر الاستغناء عنه::.
  • غير متواجد
شفت الشرح الي نزل في قسم التطوير ؟

قديم 2019-06-29, 12:48 AM
المشاركة 8
Users
  • غير متواجد
Like رد: مشكله فى تشغيل سورس Rayzo
زى ما قلك استاز حازم ارجع لقسم التطوير او موضوع السورس هتلاقى شرح التركيب بالتفصيل الممل
والمشكله دى سببها انك كاتب اسم القاعده غلط يعنى مثلا كاتب اسمها فى السورس null وفى النافى كت cq سعتها بجيبلك الخطاء ده بقولك المعلومه عشان تعرفها
بس تركيب السورس ارجع لقسم التطوير فى المتدى او موضوع السورس شكرا ويارت تقولنا وصلت لايه ؟

قديم 2019-06-29, 04:02 AM
المشاركة 9
RevKing
  • غير متواجد
انا دخلت على الموضوع بتاعك على قسم التطوير و عملت زاى ما انتا بتقول بل الحرف و راجعت عليها يجى 5 مرات و نفس الكلام على النافى كات بس برضو بفتح السورس بلاقى جابلى اول ايرور خالص بتاع Database error و حبيت اتاكد اكتر قولت يمكن المشكله من عندى انا فى حاجه بعملها غلط فا دخلت على قسم السورسات و نزلت السورس بتاع احمد الاسيوطى و عدلت عليه زاى ما انتا قايل فى الموضوع بتاعك بل الحرف لاقيت السورس اشتغل عادى !! يبقا كده ايه المشكله فى ايه حاجه انا بعملها غلط ولا ايه علشان انا دماغى لفت خالص

قديم 2019-06-29, 08:20 AM
المشاركة 10
Users
  • غير متواجد
انت رفعت القاعده على النافى كت
بص صورلي كوفنج السورس و كوفنج قاعده البيانات بعد ازنك

العلامات المرجعية