قديم 2019-09-27, 02:16 PM
المشاركة 2
amosha
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: فينا رجل بتعو المنتدى
صلى على النبى انت فهم موضوع البى بى الثابت غلط البى السبت الشركة هى الى بتدهولك وبتدفع عليه فلوس فى الشهر الى انت عمله دا اى بى الجهاز الجهاز بيكلم بيه الوتر علشان الوتر يكلم السرفر بتع الشركة باى بى تانى عشان الشركة تكلم بقا السرفر بتع الموقع الى انت دخل عليه او العبه الى بتلعبه انت عيز تثبت ايه بقا بتثبت اى بى الوتر بتعك مش اى بى الجهاز وبتقلب الودس عندك لوندس سرفر مش الوندس العدى بتعنا دا فى وحد تانى وبتفتح البورتس بقا فى الوتر وى الجهاز وبتقول كمان لشركا تفتح عندها فهمنى كدا تعمل الجهاز بتعك زى الفى بى اس صداع يعم ولهى

قديم 2019-09-27, 02:59 PM
المشاركة 3
اسلام
  • غير متواجد
صلى على النبى انت فهم موضوع البى بى الثابت غلط البى السبت الشركة هى الى بتدهولك وبتدفع عليه فلوس فى الشهر الى انت عمله دا اى بى الجهاز الجهاز بيكلم بيه الوتر علشان الوتر يكلم السرفر بتع الشركة باى بى تانى عشان الشركة تكلم بقا السرفر بتع الموقع الى انت دخل عليه او العبه الى بتلعبه انت عيز تثبت ايه بقا بتثبت اى بى الوتر بتعك مش اى بى الجهاز وبتقلب الودس عندك لوندس سرفر مش الوندس العدى بتعنا دا فى وحد تانى وبتفتح البورتس بقا فى الوتر وى الجهاز وبتقول كمان لشركا تفتح عندها فهمنى كدا تعمل الجهاز بتعك زى الفى بى اس صداع يعم ولهى
تمام انا فتحت البورت عندى دلوقتى اكلم الشركة اقولهم عاوز ايبى ثابت وى اقولهم افتحولى بورت دى من عندهم ولا ايه ؟

قديم 2019-09-27, 03:19 PM
المشاركة 4
amosha
  • غير متواجد
تمام انا فتحت البورت عندى دلوقتى اكلم الشركة اقولهم عاوز ايبى ثابت وى اقولهم افتحولى بورت دى من عندهم ولا ايه ؟
ايوه فى الوتر مش عند الشركه فى الوتر عنك وجهازك هيبقا كانو فى بى اس

قديم 2019-09-27, 05:29 PM
المشاركة 5
اسلام
  • غير متواجد
ايوه فى الوتر مش عند الشركه فى الوتر عنك وجهازك هيبقا كانو فى بى اس
تمام يعنى انا كده لو اشتريت فى بى اس ثابت من شركة هيشتغل من غيرحاجة تانى

قديم 2019-09-28, 02:06 AM
المشاركة 6
Rider
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
سؤال هنا انته عايز تفتح سورس علي جهازك تجربه ولا تحول جهازك ل في بي اس و تشغل عليه لعبه لو تاني اختيار منصحكش لان بنج عند الناس مش هيكون حلو لو اول خيار استخدم الاي بي العادي 192.168.1.x

العلامات المرجعية