منتدي اكواد

منتدي اكواد (https://code.vpscairo.com/index.php)
-   مشكلات السيرفيرات كونكر الشخصيه (https://code.vpscairo.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   قررت اسيب المجال اخر موضوع لية فى المنتدى بسبب (https://code.vpscairo.com/showthread.php?t=4920)

essamarpi1 2020-05-14 03:10 AM

قررت اسيب المجال اخر موضوع لية فى المنتدى بسبب

والله ياجماعه انا قررت اسيب المجال خالص والمنتدى بسبب مشرف قسم المشاكل ودي اخر حاجة لية ولو حد رد علية مش هشوف تعليقة لانى مش هخش تانى واحب اقول السبب
انا نزلت مشكلة من كام يوم هنا ومشرف القسم رد علية بلغز مفهمتش منو حاجة لانى مش محترف زيو فطلبت انو يفهمنى مردش علية نزلت موضوع تاني اطلب فية الحل ودا كان ردا

اول انزار منى ليك انت بتكرر نفس المواضيع وانا برد عليك بالحل وبقولك بس انت عاوز الى يقولك خد كود ده وبدلوا بالى عندك قولتلك المشكلة فين بالظبط بس انت بتروح وتيجى تنزل نفس الموضوع ونفس المشكلة ياخى اتعب نفسك بدل فى كتابه الموضوع اقراء الفويد الى قولتلك عليه وهتعرف المشكلة فين

ودا الحل بتاعو الى قالهولى المفروض انى افهمو كمبتدئ وان دا حل
(( كنت قبلت المشكلة ده قبل كدا لما كنت شغال على السورسات الى على النت وانا مبتدى وتقريبا على ما افتكر كانت عيب مشكلة appendconect كان فيه مشكلة ساعتها فى كود هناك بيعمل المشكلة ده )) ولما طلبت منو يفهمنى الكود دا فى اى كلاس ولا الاقية فين مردش عشان كدا نزلت الموضوع تانى عشان اى حد من الاعضاء يساعدنى

ودا كان اخر رد منو لية

لا حضرتك انت محتاج واحد يديك حل علشان سيرفرك يشتغل وتكسب فلوس مع ذالك مستخسر تدور ثم الفويد كلو ما كملش 20 سطر اصلا عرفت مين الى بيحب يدوخ نفسه انت لو تعبت نفسك بس وبصيت على البيزك بتاع السى شاب هتلقى كل فديو فيهم من 5 الى 10 دقايق يعنى ممكن تتفرج على البيزك كلهم وانت حته بتكتب الموضوع وتتعب نفسك بالرد حضرتك انا ردى كدا ومش برمى كلام ياريت انت الى تفهم انت بتقول ايه انا بساعد الناس بس الناس الى عاوزه علشان علشان ترزق ده اكتر ناس بتضايقنى وانت كلمتنى فيس بكل حساباتى على الفيس ومش هتسكت وقولتلك مره واتنين وتلاته فيه حدود للمساعده مش لازمن اخش احللك كل مشاكلك علشان يبقى انا بساعد ومحترم وكل حاجه انا عاوزك تساعد نفسك ومش تستنى منى او من غيرى حل لاكن انت مصمم ان غيرك الى يسعدك يبقى ما تقعدش تكرر نفس مشاكلك واظن انا كدا عدانى العيب

لما حد يتهمنى ان مدى او اكسب فلوس ويتبلى علية انى بلف علية الفيس عشان يحلل مشاكلى اقسم بالله محصل ولا اعرفة ولا اعرف فيسو ودا اول مرة اكلمة اصلا وكانى بشحت منو الحل وانا قررت ولا عايز حل ولا عايز اشتغل فى المجال وقررت انى اسيبة عشان مش اقلل من نفسى مع حد وياريت يجدعان الى عندو معلومة مش يبخل بيها على حد مش عارفها وانا والله لو محترف زي اى حد فيهم هتعامل مع الناس كلها بتواضع وهقف معاهم فى اى حل لان دا علم ربنا ادهونى ومقدرش ابخل بية على حد بس واضح ان المجال دا فية حاجات مش حلوة وتقليل من النفس وكلام باسلوب مش حلو فقررت اسيبة خالص واريح دماغى عارف ان كلامى مش هيفرق مع اي عضو بس حسيت انى مضايق من ردودو علية لانها بجد استفزتنى وكان ممكن يرد علية فى الاول برد الطف من كدا بس فى ناس متعرفش ان بردها او بكلمة وحشة منها تأذي ناس وبكلمة حلوة تريح ناس وحابب اشكرة على زوقو معاية وعارف انو هيخش يرد علية برد مش كويس بردة بس مش هكون موجود عشان ارد علية لانى مش هدخل تانى مع السلامة

ElSaher 2020-05-14 03:31 AM

رد: قررت اسيب المجال اخر موضوع لية فى المنتدى بسبب

هوا ساعتها مكنشي مشرف

ولو في حاجا انتا زعلان فيها

فا امسحها فيه انا واحنا اسفين لو حد زعلك في حاجا

Zuko 2021-08-11 05:58 AM

رد: قررت اسيب المجال اخر موضوع لية فى المنتدى بسبب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsaher (المشاركة 43497)
هوا ساعتها مكنشي مشرف

ولو في حاجا انتا زعلان فيها

فا امسحها فيه انا واحنا اسفين لو حد زعلك في حاجا

أحييك علي اخلاقك ♥

الساعة الآن 06:25 AM

مرحبا بكم في منتدي اكواد لتطوير الالعاب