منتدي اكواد

منتدي اكواد (https://code.vpscairo.com/index.php)
-   تطوير سيرفرات كونكر (https://code.vpscairo.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   لأول مرة علي النت استايل التون سيتي اللي بيتباع بي 250 جنية مجاني من احمد فتحي (https://code.vpscairo.com/showthread.php?t=1840)

ahmedfathy 2019-08-24 03:05 PM

لأول مرة علي النت استايل التون سيتي اللي بيتباع بي 250 جنية مجاني من احمد فتحي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

معاكم احمد قتحي في موضوع جديد شكر خاص
#Commander
#LyokaWarior

عشان فكسدو السورس اللي انا نزلته بتاع بندا

وعلافكرا السورس انا جيبت منه فلوس كتير والحمد الله ومش هتصدوق لو قلتلكم اني جيبت منه فلوس كتير وهو اصلآ سيرفر مجاني والكاس انا كنت منزله في
التون سيتي

في استايل تون سيتي قلب الدنيا كلها وبيتباع بي 250 جنية من عمرو ياسر

الاستايل دا من تصميم فريق Back 8

الفريق عبارة عن يوسف السيد و عمرو ياسر وهما عملين شغل جامد بس بيتابع بي فلوس كتيرة

وفي موضوع يا رجاله ياريت تسمعوني دلؤتي انا جتلي فكرة جديد وحلوة وعايز اخود رئيكم فيها

انا عملت مرتين سيرفر 5095 اللي هو كلاسيك وفي الشخصيات القديمة ولا مرة خصرني ولا مرة لقيت في مشكلة نهائي
وفكرة لو ينفع يارجاله نشتغل علي سورس 5095 ويكون في كل الشخصيات الجديد او ننزل في كل الشخصيات الجديدة

زي ما يوسف وعمرو ياسر عمله وهوريكم عمله ايه اتفرجوا

عفواً لايمكن عرض الروابط إلا بعد الرد على الموضوع

كدا تمام انا قولت فكرتي ومستني ردكم واللي موافق يقول انه معايا عشان انزلكم سورس 5095 في كل الشخصيات بدون مشاكل انشاء الله
بس نشوف الناس موافقه ولا لا نخوش بقي علي الموضوع الاساسي وهو الاستايل
كدا انا اولت قصة الاستايل وهو بتاع مين

نخوش بقي الاستايل يا رجاله تقدر تستخدمه في سورس ثري دي او تو دي وانا اتسخدمة في سورس تو دي وعمتله للتون سيتي وكان شغال تمام بس
مع الاسف الكلام دا كان قبل الجيش دلؤتي انا مش عارف اركبه ولا فاكر ركبته ازاي مكان استايل التون سيتي

ومطلوب حد من الاعضاء يجرب ويعمل شرح كامل فيديو او صور خطواة بي خطواة لي حد تركيبه في السورس
نخوش علي الصور
[IMG]https://5.top4top.net/p_1331qqnlo1.jpg[/IMG
عفواً لايمكن عرض الروابط إلا بعد الرد على الموضوععفواً لايمكن عرض الروابط إلا بعد الرد على الموضوع

عفواً لايمكن عرض الروابط إلا بعد الرد على الموضوعالمابة كبيرة جدآ وجميله
وهتعجبكم انشاء الله
نخوش بقي علي خطواة سحب ملفات المابة وهي اهم خطواة
شرح سحبها من البتش
دا المسار اللي في الشغل بتع عمرو ياسر
New folder (5)\Patch Mr Online\data\map\puzzle
المسار دا في 4 مابات غير موجودين علي النت بيتباعه وسهل تركبهم جدآ
والمكان اللي في الاستايل بتع التون سيتي اهوه اسمة
MrOnlineCity

ودي صورة بعد ما دخلت للمكان اللي في ملفات dds الخاصة بي شكل التون سيتي بعد التعديل

نخوش علي التحميل هتحمله البتش وتسحبه منه المابة بتعت التون وفوق شرح سحبها كدا انا تمام

كود PHP:

https://top4top.io/downloadf-1051ad0wq1-rar.html 

مش ناقص بس غير شرح تركبها واي حد من الاعضاء يجرب وينزل شرح تركبها

متنساش بقي كومنت حلو منك وقوله رئيكم في الفكرة بتعتي اللي هي نعمل سورس 5095 في كل الشخصيات قوله رئيكم

محمد ياسر 2019-08-24 03:13 PM

رد: لأول مرة علي النت استايل التون سيتي اللي بيتباع بي 250 جنية مجاني من احمد فتحي

ستايل جميل والله

ahmedfathy 2019-08-24 03:18 PM

رد: لأول مرة علي النت استايل التون سيتي اللي بيتباع بي 250 جنية مجاني من احمد فتحي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem (المشاركة 13363)
ستايل جميل والله

طب الحمد الله انه عجبك يا حازم عشان طلما عجبك يبقي هيعجب الناس كلها

osama 2019-08-24 03:54 PM

عاااش يا احمد بس انا كنت محتاج طلب منك بخصوص باتش كامل 2 دى اخر اصدار ويكون فية المونتات الجديدة والجرمنت بردو والتايتل والشغل دا ويريت لو تنزل الاضافة بتعتهم فى السورس كاملة من فضلك يا احمد معلشى هتعبك السورس بتاع عادى مش Msg

ahmedfathy 2019-08-24 04:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama (المشاركة 13373)
عاااش يا احمد بس انا كنت محتاج طلب منك بخصوص باتش كامل 2 دى اخر اصدار ويكون فية المونتات الجديدة والجرمنت بردو والتايتل والشغل دا ويريت لو تنزل الاضافة بتعتهم فى السورس كاملة من فضلك يا احمد معلشى هتعبك السورس بتاع عادى مش msg

طيب تستنا عليا في الموضوع دا لاني الشغل اللي علي جهازي اتفرمت مع الاسف

بس تقتدر انت تسحب من سورس الاسطورة بتعي تسحب منه الجرمنتات عادي هي الاضافة سهله

بس عشان انت هتعملها بي الشرح اعملها جرمنت جرمنت ونقله حاجه حاجه ومش هتوجهاك مشاكل انشاء الله وانا منزلك البتش اهوه كامل
اللي في كل الجرمنتات

ALz3em 2019-08-24 04:29 PM

عاش تسلم

abuhaneen 2019-08-24 06:56 PM

تسلم

MahmoudElsndbad 2019-08-24 08:43 PM

تسلم بس عاوز اعرف بس هوا سحب المابه بس المابه دى بتاعه لعبه ادمونس

osama 2019-08-25 10:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedfathy (المشاركة 13375)
طيب تستنا عليا في الموضوع دا لاني الشغل اللي علي جهازي اتفرمت مع الاسف

بس تقتدر انت تسحب من سورس الاسطورة بتعي تسحب منه الجرمنتات عادي هي الاضافة سهله

بس عشان انت هتعملها بي الشرح اعملها جرمنت جرمنت ونقله حاجه حاجه ومش هتوجهاك مشاكل انشاء الله وانا منزلك البتش اهوه كامل
اللي في كل الجرمنتات

انا نزلت الباتش وكل حاجة وسحبت الجرمنتات الى فى السورس بتاعك من ملف ايتمز ونقلتهم عندى وفى الاخر مبيتلبسوش ولا حاجة والباتش مش ظابط مع السورس بتاعى حاالص

abdoana 2019-08-25 02:32 PM

ممكن سورس فيه نفس الاسلحه الى فوق ويكون فيه نينجا بس يريت ونبى ياجدعان

الساعة الآن 12:13 PM

مرحبا بكم في منتدي اكواد لتطوير الالعاب