منتدي اكواد

منتدي اكواد (https://code.vpscairo.com/index.php)
-   مشكلات السيرفيرات كونكر الشخصيه (https://code.vpscairo.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   موضوع 1 (https://code.vpscairo.com/showthread.php?t=1268)

ElSaher 2019-08-01 08:24 PM

موضوع 1

اول حاجا انا هعمل فديو للسورسات الي كونت هنزلها وانا همسحي وكدا كدا اصلن البوكر الي انتا بتقول بيعه انا مش رديت ابيعه لحد خالص علي فكرا

اولن كدا البوكر دا كان خربان انا سحبو من السورس الي انا نشرو اعت فيه 7اشهر اظبت فيه وا السورس نفس الحوار اانا غلطان اصلن اني بعمل مواضيع في المنتدا وكونت هعمل مواضيع اخويا كان بيظبت في السورسات القديمه
بس يله خير واولن كدا انا مش بحتاج فلوس من حد
انا اشترت لودر ميغو وحطيطو في سورس خالد محمد وكونت لسه هنشرو بس ولله منا نشرو
وا كونت هنقل اللودر في سورسات تنيه كتير مجدي كان هيعملو وكونت هديله 750ج بس يله انتو ناس مش بتحبو التقدير
انا لما بجيب حاجا من علي النت لازم اعدل عليها ولو انا حرامي زي ما الناس بتقول هسرق الناس علشان لعبه بنت دين كلب زي دي يبقي اي لزمتها بقي
الفديو هيتعمل بكرا انشاء الله وا السورس انا هبعتو لي RIDER وهوا ينزلو علشان انا هسيب المجال وهفرمت C D F وا سورسات دي الاقرصان الي عندي
في الجاهز هفرمتها كلها وهشتغل وهفتح محل وهفتحو كمبيوتر وهسيب المجال ابن الزنيه دي
وكمان انا مش بحاج فلوس من حد انا مش كونت هنزل البوكر علي فكرا بس لقيت الناس عايزها باي طريقه ولو هيشتروه وانا بردو نزلتها ومفيش غير واحد بس كان عايز يشتري مني النوسيخ الاصليه من البوكر بي 100وانا قولتلو 50وكمان مش رديت ابعهالو
وكونت بكلم مصطفي محمد علشان اشتري منو ملف الاتكات الي هوا بتاع خالد محمد الااس بتاع مصطفي محمد وا هشتري منو النوسخي الاصليه بعد التعديل عليها وهحوط الصور كمان
والي ياكد ان انا مش حرامي ومش بحتاج فلوس من حد
HASSAN x Black
اسالوه
ولو سمح صحاب المنتدا وا الاعطاء وا المشرفين
محدش يقفل الموضوع

ابو حمزه9 2019-08-01 08:37 PM

رد: موضوع 1

يابن الحلال في أية الى حصل؟

ElSaher 2019-08-01 08:41 PM

متنا عارف

ElSaher 2019-08-01 08:51 PM

متنا عارف يا فيروس في ناس بتقول عليه حرامي
وناس تنيه تقول عليه بجيب السورسات من علي النت بحوطها هنا وناس بتقولي عليه كلام كدا مش هقولو
وناس تنيه كلمت ناس دخلت سحبت السورس بتاعي ومسحتلي كل الي علي الفي بي اس اللعبه بتاعتي باظة يا فيروس

coderconquer 2019-08-01 10:00 PM

انت عارف لو انا فاضى لشغل العيال ده كنت نزلت البوكر بتاع وليد نفس الملفات بنفس التاريخ ما تيججى ترفع حاجة يبقى عدل على تاريخ علشان مش تتفضح لو عاوز تتفضح افضحك عادى انزل نسختين بتاعتك وبتاعت وليد ناس تحكم معنديش مشكلة بس انصحك بلاش علشان شكلك ميبقاش وحش

ElSaher 2019-08-01 10:20 PM

بوص بقي نزلها وانا هنزل الاصليه ال معايا واكسفك انا بقي
تمم
بس مش تزعل مني لو حصلك حاجا

osama 2019-08-01 11:56 PM

الواد دة نصاب اصلن والسورس الى نزلو انهردة من مدونة vpscairo لو حابب اجبلك الرابط هجيبو فمتعملش نفسك كودر وانتة مش عارف حاجة بتسحب من ناس تانية وبتدعى انها حجتك اية البضان دة

Rider 2019-08-02 12:30 AM

انا مش هقفل الموضوع في الوقت الحالي بسبب طلب محمد
بس فكروا فيها كده استفدتوا ايه لما شتمتوا بعض ولا حاجه بالعكس كل واحد فيكوا شال سيئات

كلنا هنا اخوات لو واحد غلط ادخل اقوله في الخاص انته غلطت في 1 2 3
مش اسيحله
*=== وتذكروا قول الله تعالى (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) صدق الله العظيم ===*

المسلم أخو المسلم لا يظلمه ولا يسلمه، ومن كان في حاجة أخيه كان الله في حاجته، ومن فرج عن مسلم كربة فرج الله عنه بها كربة من كرب يوم القيامة، ومن ستر مسلمًا ستره الله يوم القيامة.
هذا هو المشروع إذا رأى الإنسان من أخيه في الله أو أخته في الله عورة -يعني: معصية- فلا يفضحه ولا ينشرها بين الناس، بل يستر عليه وينصحه، ويوجهه إلى الخير، ويدعوه إلى التوبة إلى الله من ذلك، ولا يفضحه بين الناس، ومن فعل هذا وستر على أخيه ستره الله في الدنيا والآخرة؛ لأن الجزاء من جنس العمل

coderconquer 2019-08-02 02:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama (المشاركة 9108)
الواد دة نصاب اصلن والسورس الى نزلو انهردة من مدونة vpscairo لو حابب اجبلك الرابط هجيبو فمتعملش نفسك كودر وانتة مش عارف حاجة بتسحب من ناس تانية وبتدعى انها حجتك اية البضان دة

ياعم سيبك منه ده عيل اهبل لو هو كودر محترف بيطلب حل مشاكل تافه ليه اي واحد لسه جديد بيشغل دماغه هيعرف يحلها

ابو حمزه9 2019-08-02 03:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama (المشاركة 9108)

برا عنك وبعدين مش قولت ليكو انتو الاتنين مش عاوز مشاكل قبل كدة الموضوع دة يتقفل
بلا نصاب بلا ديولو يا أسامة :mad:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة coderconquer (المشاركة 9172)
ياعم سيبك منه ده عيل اهبل لو هو كودر محترف بيطلب حل مشاكل تافه ليه اي واحد لسه جديد بيشغل دماغه هيعرف يحلها

وانت مالك انت ومال الكلام دة انت دخلك أية هو بيطلب واحنا بنرد هو انت هتتحكم فية انت داخلك أية أساساً :emoji1:

الساعة الآن 12:43 AM

مرحبا بكم في منتدي اكواد لتطوير الالعاب