منتدي اكواد

منتدي اكواد (https://code.vpscairo.com/index.php)
-   تطوير سيرفرات كونكر (https://code.vpscairo.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   خش اطلب اى حاجه بس فى المعقول (https://code.vpscairo.com/showthread.php?t=4874)

Uchiha T3Alo 2020-05-11 11:05 PM

خش اطلب اى حاجه بس فى المعقول

اول موضوع ليه فى المنتدى ويارب الناس تتجاوب معاه فعلا مش هتجامل وتخلع والى هشوفوا متجاوب معايه ياعم طالع منى ليه فى بى اس 8 جيجا 4 كور ومدته شهر ونص واضمنهولك

الناس عاوز كويسته ايه بالظبط ولا محتاجين ايه بالظبط وانا هحاول باذن الله على قد ما اقدر افضى نفسى واساعد فيها على قد ما اقدر وبارك الله فيما رزق :d

AliNasser 2020-05-12 12:09 AM

رد: خش اطلب اى حاجه بس فى المعقول

سورس سلاير الحوار بتاع الاتاك كنت منزل عليه موضوع وقلتلي في مشكله في باكت الاتاك معرفتش احلها لحد دلوقتي عشان مليش في حوار الباكتات دا خالص ..
او سورس رايزو المشكله بتاعت البنج لما الاونلاين بيزيد عن عدد معين (مثلا 35-40 في في بي اس 4 جيجا)

المشكلتين دول مانعني اني اعمل سيرفر لحد دلوقتي عشان عاوز اشتغل بسورس بروتو ومفيش غير دول قدامي ....

محمد ياسر 2020-05-12 12:16 AM

تقدر تعمل حكايه الشحن الاول مره الي بتبا فوق في سورس رايزو
لاني بحثت عنه في الكلينت والسورس ومش لقيه

الي هي بتبا فيه جوايز لو شحنت لاول مره بتاخد الجوايز الي فيه وياريت لو تقولي الجوايز نفسه بتتغير منين

Hassan Emprator 2020-05-12 12:35 AM

كويستت ال football الي موجوده في سورس اليكس لو تعرف تجبها يبقا جزاك الله خير

Uchiha T3Alo 2020-05-12 06:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alinasser (المشاركة 43047)
سورس سلاير الحوار بتاع الاتاك كنت منزل عليه موضوع وقلتلي في مشكله في باكت الاتاك معرفتش احلها لحد دلوقتي عشان مليش في حوار الباكتات دا خالص ..
او سورس رايزو المشكله بتاعت البنج لما الاونلاين بيزيد عن عدد معين (مثلا 35-40 في في بي اس 4 جيجا)

المشكلتين دول مانعني اني اعمل سيرفر لحد دلوقتي عشان عاوز اشتغل بسورس بروتو ومفيش غير دول قدامي ....

اول حاجه ده انا قولت انه بسبب ان الباكت مش متحلل صح وفيه قيم غلط على ما افتكر

تانى واحده ده حوار بتاع رايزو يعنى غير انك هتشتغل على اتاك اليكس الى متاخد كوبى بيست لا انت المفروض هتراجع على ثيرد السورس كلو من اولوا لاخروا علشان بس الاونلاين يزيد فعلشان كدا قولت ده عيب فى السورس وعمتا باذن الله هحاول افضى نفسى وقت كدا وهبقى احاول اراجع على ثيرد السورس بحيث يقدر يشيل اكتر عدد من الاونلاين

Uchiha T3Alo 2020-05-12 06:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hazem (المشاركة 43049)
تقدر تعمل حكايه الشحن الاول مره الي بتبا فوق في سورس رايزو
لاني بحثت عنه في الكلينت والسورس ومش لقيه

الي هي بتبا فيه جوايز لو شحنت لاول مره بتاخد الجوايز الي فيه وياريت لو تقولي الجوايز نفسه بتتغير منين

ده ياحج مش حوار صعب ولا حاجه ده تبع باكت 10010 يبقى راجع على البتاع ده عندك فى باكت 10010 وهتعرف دنيته ازاى ولو ما عرفتش هبقى انزل موضوع يخصوه

عفواً لايمكن عرض الروابط إلا بعد الرد على الموضوع

Uchiha T3Alo 2020-05-12 06:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan emprator (المشاركة 43053)
كويستت ال football الي موجوده في سورس اليكس لو تعرف تجبها يبقا جزاك الله خير

عيونى هخلص كام حاجه الى فى ايدى وهنزلها وهنزل معاها كويسته تانيه

medo2020 2020-05-12 06:48 AM

ممكن حل لا المشاكل دى
1-المشكله دي بتفتح الاميل الاصطفه بتبقي كده لاكن لو قلبت علي الاصطفه التانيه بتتعديل
2-لما تيجي تنزيل تنزيل فوق السكند الاميل بي بوظ وي بيجيلك الايرو ده
3-الشيلد بتاع ال3 واتر لما تضربو كتير الاميل بيهيس

محمد ياسر 2020-05-12 09:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة uchiha t3alo (المشاركة 43148)
ده ياحج مش حوار صعب ولا حاجه ده تبع باكت 10010 يبقى راجع على البتاع ده عندك فى باكت 10010 وهتعرف دنيته ازاى ولو ما عرفتش هبقى انزل موضوع يخصوه

ياريت لو تتزله لاني صفر في شغل البكاتات

Uchiha T3Alo 2020-05-15 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem (المشاركة 43200)
ياريت لو تتزله لاني صفر في شغل البكاتات

شوفلى سيرفر تو دى او ثرى دى عادى اخش اعملها وتعملها تست عندك لان رقمها غالبا اتغير فى البروتو ومحتاج يتسحب من الاول خالص

الساعة الآن 06:27 AM

مرحبا بكم في منتدي اكواد لتطوير الالعاب