منتدي اكواد

منتدي اكواد (https://code.vpscairo.com/index.php)
-   مشكلات السيرفيرات كونكر الشخصيه (https://code.vpscairo.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   احنا بنعمل خير للناس هل يا ترا في حد هيعمل خير معايا فيه مشكله وياريت الحل الصحيح (https://code.vpscairo.com/showthread.php?t=2863)

zezonever 2019-11-10 05:36 AM

احنا بنعمل خير للناس هل يا ترا في حد هيعمل خير معايا فيه مشكله وياريت الحل الصحيح

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

مشكله مشكله ممكن متكونش قابلت حد تمام هي كالاتي

الاكسورارات بتدي حمايه لنفسها يعني لو لبست اكسيسورات ال تحت السلاح بتدي دفاع لوحدهاا ولو قلعتها الضربه تذيد قصاد الواحد لو قلتعتها الضربه تقل قصاد واحد

بمعني اصح انا لو لابس اكسورسات دلوقتي في اكونت مونك وقصاد نفس الاكونت مونك لو لابس الاكسورسات الضربه اذيد بي 3 الف و 4 انما لما اقلعها الضربه تقل

والعكس الاكونت ال مش لبس قصاد واحد لبس ضربته قليله ده بقا يعتبر من ايه علشان هتجنن محدش يقولي من ملف الاتاك ياريت الكلام في الباكت هندل ع ما اظن

ولو انا غلط حد يقولي الصح ياريت ويبقا شكرا ليكم بجد

وده الاكونت بتاعي الشخصي الفيس بوك لو حد عرف حل المشكله دي

كود PHP:

https://www.facebook.com/zezo.mkrona 

Rider 2019-11-10 07:59 AM

رد: احنا بنعمل خير للناس هل يا ترا في حد هيعمل خير معايا فيه مشكله وياريت الحل الصحيح

حط ايتم تايب الي ف سورس ف باتش وبص لو لقيت ف اتاك ظاهر فيهم يبقي من ايتم تايب
لو ملقتش يبقي من السورس ابحث عن attack +=

غالبا هتلاقي ف loaditemsstats

zezonever 2019-11-10 08:09 AM

رد: احنا بنعمل خير للناس هل يا ترا في حد هيعمل خير معايا فيه مشكله وياريت الحل الصحيح

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rider (المشاركة 21197)
حط ايتم تايب الي ف سورس ف باتش وبص لو لقيت ف اتاك ظاهر فيهم يبقي من ايتم تايب
لو ملقتش يبقي من السورس ابحث عن attack +=

غالبا هتلاقي ف loaditemsstats

بعد ازنك يا رايدر ادخل ع جهازي اهو ال id ياريت ينفع بعد ازن حضرتك

كود PHP:

695 030 206 

zezonever 2019-11-10 08:23 AM

هو من امتا فيه ايتم تايب في سورس يا رايدر ايتم تايب في الباتش بس يا صحبي انا مستغرب برده موصلناش لحل المشكله

midoazoz 2019-11-10 10:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezonever (المشاركة 21201)
هو من امتا فيه ايتم تايب في سورس يا رايدر ايتم تايب في الباتش بس يا صحبي انا مستغرب برده موصلناش لحل المشكله

لا يا صحبي في ايتم تيم في السورس
وممكن تكون المشكله منها فعلا ^_^
bin\Debug\database هتلاقيه في المسار ده في السورس

ahmedfathy 2019-11-10 12:25 PM

يا زيزو النسخة اللي انت شغاله بي دلؤتي بعد التعديل انا لقيت في مشكلة اصلآ عندك في ملف الايتم تيب

في حد عمل حاجه وعندك السورس مش بينفذ اومر الايتم تيم يعني هو بيقرا بس الايتمات لاكن مش شغال بي الاتاك بتعها انت محتاج تغير الملف كله

وترجعوا زي ما كان الاول عشان هو خربان عندك وانا جربة الكلام دا عملي ملف الايتم تيب بتعاك مختلف عن اللي معايا وخوش شوف بي نفسك

zezonever 2019-11-10 11:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedfathy (المشاركة 21225)
يا زيزو النسخة اللي انت شغاله بي دلؤتي بعد التعديل انا لقيت في مشكلة اصلآ عندك في ملف الايتم تيب

في حد عمل حاجه وعندك السورس مش بينفذ اومر الايتم تيم يعني هو بيقرا بس الايتمات لاكن مش شغال بي الاتاك بتعها انت محتاج تغير الملف كله

وترجعوا زي ما كان الاول عشان هو خربان عندك وانا جربة الكلام دا عملي ملف الايتم تيب بتعاك مختلف عن اللي معايا وخوش شوف بي نفسك

انت شايف ايه دلوقتي انت لو حليتها في السورس عندك كلمني طيب فيس ونحلها علشان انا زهقت بسبب الاكسيسورات ال بتدي اتاك ودفاع لوحدهاا

zezonever 2019-11-11 02:48 AM

تم الحل يا جماعه شكرا ليكم خلاص المشكله كانت عندي اانا ومختش بالي الاجابه كلها خطاء للاسف او معملتش بيها عموما يعني

بس شكرا لي رايدر واحمد فتحي انكم اهتميته بي الموضوع شكرا ليكم جميعا فوق راسي ♥

Rider 2019-11-11 04:27 AM

المشكله كانت منين ؟

zezonever 2019-11-11 04:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rider (المشاركة 21342)
المشكله كانت منين ؟

الحقيقه المشكله كانت ان اي ايتم اكسيسورات دمج 1 بتدي دفاع لوحدها وان الاكونت كان ناقص في التشي اميونتي هو ده سبب المشكله

بس اني الاكسيسورات بتدي اتاك في ده موضوع غلط مني اسف بجد بس الحوار هنا بقا اني الاكسيسورات الدمج واحد بتدي دفاع الف في الضربه ال قصادك

الساعة الآن 12:42 AM

مرحبا بكم في منتدي اكواد لتطوير الالعاب