قديم 2020-03-21, 12:16 AM
المشاركة 23
Users
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: اهم موضوع فى قسم الطلبات المدفوعه
هو ايه الى جاب سيره البروتو؟
ثم انا الى الان مش فاهم انت عاوز ايه؟
عاوزنا نبطل نبيع؟ نقفل المنتدى؟ نبطل كلنا وترجع انت
قول الى نفسك فيك عشان مضيعش وقتك الثمين...
قولنا ايه المطلوب

قديم 2020-03-21, 05:56 PM
المشاركة 24
neno2052
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
ما قولتش كل الى انت بتقول عليه ده خالص انا كل الى بقولوا انك تكون صريح او المنتدى كلو يكون صريح مش كل واحد يجيب حاجه من شرق وغرب ويقولك بتاعتى ويبيعها للناس عاوزك لما تعمل حاجه تبقى بتاعتك بجد عاوزك تورينى شغلك مش شغل غيرك انا ما بطلتش علشان ارجع ما قولتلكش تبطل تبيع قولتلك تبيع الشغل بتاعك مش شغل غيرك الى مرمى على النت ما قولتلكش تقفل المنتدى بقولك اعدل الناس الى فى المنتدى

قديم 2020-03-22, 10:00 PM
المشاركة 25
Users
  • غير متواجد
عفواً لايمكن عرض الرابط إلا بعد الرد على الموضوع
ما قولتش كل الى انت بتقول عليه ده خالص انا كل الى بقولوا انك تكون صريح او المنتدى كلو يكون صريح مش كل واحد يجيب حاجه من شرق وغرب ويقولك بتاعتى ويبيعها للناس عاوزك لما تعمل حاجه تبقى بتاعتك بجد عاوزك تورينى شغلك مش شغل غيرك انا ما بطلتش علشان ارجع ما قولتلكش تبطل تبيع قولتلك تبيع الشغل بتاعك مش شغل غيرك الى مرمى على النت ما قولتلكش تقفل المنتدى بقولك اعدل الناس الى فى المنتدى
بقولك لو افترضنا ده شغلك انت ادتهولى؟ طيب هو شغلك تنزل حاجه بايظه واحنا تطورها
طيب ممكن اثبات انك صاحب السورس وانت الى مسربو ورينى لنكات الرفع بتاعتك وانا همسح شغلى وتنزلنا شغلك
انا كده اهو يفترض فى نفسى انى وحش وانت كويس ومعاك للاخر

قديم 2020-03-23, 03:42 PM
المشاركة 26
neno2052
  • غير متواجد
اول نسخه من السورس اهى والسورس مليان نجرات علشان ما تجيش تقولى هكرتنى والشغل ده عفواً لايمكن عرض الرابط إلا بعد الرد على الموضوع باسورد الضغط 010217755fuck السورس معملوا الحمايه بتاعت مجدى مش هتفقدر تشغلوا حته لو غيرت اللودر غير لو فاهم فى الحمايه بتاعت مجدى وقدرت تشغل السورس عادى ده اول نقطه تانى نقطه حتت ان الواحد لما ينزل شغلوا على النت بيكون قاصد ينزلوا بايظ بس ساعتها ما بيكونش بايظ فشخ بيكون شغال بنسبه تتراوح من 75 الى 85 وده لانه بيسيب الباقى انت تكملوا مهو مش هيتعب ويقولك اتفضل تعبى اهو انا ولا بفخر فى نفسى ولا ولا ولا انا فى الوقت الى قلبت السورس كنت عبيط واقصد عيبط انى اسرق مش عبيط انى عبيط كنت غبى لانى اخدت سئيات على حاجه ملهاش منها الرجاء مع انى لو كنت درست سى شارب فى الوقت ده بدل ما كنت بتعلم فى النجرات وشغل تشفير السيرفرات والهرى ده كلو كان زمانى متقدم اكتر من الاول بس يلا خير

قديم 2020-03-23, 09:12 PM
المشاركة 27
Users
  • غير متواجد
اول نسخه من السورس اهى والسورس مليان نجرات علشان ما تجيش تقولى هكرتنى والشغل ده باسورد الضغط 010217755fuck السورس معملوا الحمايه بتاعت مجدى مش هتفقدر تشغلوا حته لو غيرت اللودر غير لو فاهم فى الحمايه بتاعت مجدى وقدرت تشغل السورس عادى ده اول نقطه تانى نقطه حتت ان الواحد لما ينزل شغلوا على النت بيكون قاصد ينزلوا بايظ بس ساعتها ما بيكونش بايظ فشخ بيكون شغال بنسبه تتراوح من 75 الى 85 وده لانه بيسيب الباقى انت تكملوا مهو مش هيتعب ويقولك اتفضل تعبى اهو انا ولا بفخر فى نفسى ولا ولا ولا انا فى الوقت الى قلبت السورس كنت عبيط واقصد عيبط انى اسرق مش عبيط انى عبيط كنت غبى لانى اخدت سئيات على حاجه ملهاش منها الرجاء مع انى لو كنت درست سى شارب فى الوقت ده بدل ما كنت بتعلم فى النجرات وشغل تشفير السيرفرات والهرى ده كلو كان زمانى متقدم اكتر من الاول بس يلا خير
انا سبتك تتكلم للاخر.. اللنك الى رافعو ده بايظ
ثانيا انت تومس بزو؟
لو انت يبقى ده بتاعتك طيب لو مش انت يبقى فرصه سعيده
انت كده انضميت ل 7 الى بيقولو ده بتاعهم وبقيتو 8 شكرا لسعت صدرك...
ممكن ترجع للاسيوطى اسالو عن صاحب ال بروجكت

قديم 2020-03-23, 10:45 PM
المشاركة 28
neno2052
  • غير متواجد
النك بايظ ؟! انت بتضحك على نفسك وبتحور على نفسك الينك شغال ادى صوره للرابط وانا فاتحوا ياريت انت بقا تبطل تحوير على نفسك والاسيوطى الى بتتكلم عليه ده من الاشخاص الى بعلهم السورس احمد راضى الى كان شريك مع محمد مجدى وريمون مش بقولك انت لسه جديد فى المجال وعاوز تعمل سيط وخلاص ثانيا تومس بزو مين تومس ده كمل على السورس انا بتكلم على اول نسخه للسورس ماكنش فيها الثندر ده بتكلم على السورس الاورجنل الى اتبنى عليه الهبد الى حصل عليه يعنى اتبنى على السورس هبد اكتر مهو مهبود فيه فرصه سعيده انت

قديم 2020-03-23, 10:46 PM
المشاركة 29
neno2052
  • غير متواجد
وياريت تبقى تشوف تاريخ رفع السورس وتشوف انت او تومس بزو بتاعك ده نشرتوا السورس بتاريخ كام وانا بتريخ كام Have A Nive Day

قديم 2020-03-23, 11:01 PM
المشاركة 30
Users
  • غير متواجد
وياريت تبقى تشوف تاريخ رفع السورس وتشوف انت او تومس بزو بتاعك ده نشرتوا السورس بتاريخ كام وانا بتريخ كام have a nive day
فين الرفع بتاعك ده موقع تحميل الخليج الصفحه الرئسيه راجع اللنك

العلامات المرجعية