قديم 2020-03-19, 07:48 AM
المشاركة 13
Users
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: اهم موضوع فى قسم الطلبات المدفوعه
عفواً لايمكن عرض الرابط إلا بعد الرد على الموضوع
عاوز اعرف حاجه ايه المميزات الى تخليك تقول على نفسك انك بتبيع سورسات عشره على عشره ؟ وبتحط نفسك شخص موثوق مع ان السورسات الى بتبيع منها موجوده على النت وانت ما بتعملش اى حاجه فيها خالص وكمان بناء على ايه بتحدد للناس المجالات الى هما عشره على عشره فيها ؟ مش عاوز احبطك بس انت او اغلب الى هنا واخدين العمليه كوبى بيست واتحداك اهو على الملى لو جبت سورس من معاك مش من على النت !!!
الموضوع ببساطه يا سيدى الى على النت ده انا والناس دى الى نزلناهم واكيد انت منزلتش حاجه يعنى
فلو احنا منزلناش حاجه كان بعنا اى شغل حتى لو بايظ لكن قلبنا بقى ضعيف بيحب يساعد الناس ببلاش
والى عاوز حاجه محترمه بيدفعلها دى اول نقطه.
ثانى نقطه موضوع الثقه انا كتبت اسماء الناس دى الى كلنا بنضمن بعض
يعنى لو انا نصبت عليك لو كلمت اى راجل فيهم هجيبلك حقك منى لاننا بنقدر بعض....

واكيد انت مش تبع الاسماء دى فلو نصبت على واحد
هيقدر يرجع حقو منك ازاى؟ واحنا شعارنا منعا للنصب

النقطه الثالثه الثقه فى شغلى وشغل غيرى
الشغل المدفوع ده يحكم عليه الى تعامل معانه واكيد انت مش منهم
والشغل المجاني هل انت نزلت شغل يساوى ربع واحد فينا عشان تحكم علينا؟
شكرا لحضرتك ويارت تنزل شغل مضمون منك وموثوق ومش موجود على النت للناس عشان نعرف
انك احسن مننا اهلا بيك معانه..... منتدى اكواد

قديم 2020-03-19, 01:04 PM
المشاركة 14
neno2052
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
هرد عليك بحكم ان سورس البروتو الى انت عمال تبيع فيه انا الى نشروا على النت وبحكم كمان مره انى مش بنزل شغل على النت مش علشان نصاب والهرى ده بحكم لانى اى حد اى كان بيجى يكلمنى على الفيس على حل مشكله مش بقولوا لا ولا بقولوا ادفع علشان الموضوع باختصار ان ما يستهلش يتاخد عليه فلوس فانا شايف انك كل الى بتعملوا بتدور تلف فى المنتديات الى على النت تجيب السورس تحط فيه ان بى سى وتقوم تقول للبيع واعرف شخص اشترى منك سورس قعدت تعملوا البحر طحينه وشغل عالى ومش شغل عالى وفى الاخر السورس بلح فياريت لما تيجى تقول هتبيع تقول انك عملت ايه فى السورس وحتت لو نصبت على حد هيجيب حقه منك ازاى فيه الى اقوى منى ومنك وما بيسبش حق حد فحته الناس الى بتقول لو انتم حد فيكم نصب عليهم هتكلموا الشخص ده وتجيبوا منه حق الراجل مافيش الكلام ده لو المبلغ كبير الشخص الى بتتكلم عليه هيعمل عبيط لان انت وانا بشر والبشر مش معصومين من الغلط بالنسبه للشغل المجانى فيه قناه على اليوتيوب باسم Mahmoud Mohammed مش بنزل فيها فديوهات ولا حاجه بس تقدر تبحث عنها وتشوف الحاجات الى بنزلها وانا عمر ما حد طلب طلب وهو عندى وقولتلوا لا بس الطلب يكون بالمعقول علشان مش هينفع اكون انا قاعد طول اليوم بعمل فى حاجه وانت قاعد بتلعب وفى الاخر تيجى تكلمنى وتقولى هات اقولك اتفضل فيه حاجه اسمه الاحترام والتقدير عارف انى تعبان فى الحاجه تقدر وما تطلبهاش وفى نقطه تانيه انا للعلم واخد بان من المنتدى ده علشان كنت بردوه بثبت لواحد انه نصاب وشغال تحوير بس علشان الشخص ده صاحب الاخ حازم فدانى بان وسابوا مع ان الشخص ده لسه موجود فى المنتدى وارجع واقولك تقيمك لشغلى مش انى انزلك شغلى وتقيموا تقيمك يكون على الى شوفت شغلوا مش كل واحد ما بينزلش حاجه على النت يكون نصاب ولا يكون شغلوا خرا

قديم 2020-03-19, 01:10 PM
المشاركة 15
neno2052
  • غير متواجد
هرد عليك كمان فى نقطه انا نزلت شغل مش محتاج اقول حجمه بس انا لو عاوز انزل البروتو لغيت الانيما سهل جدا بس كل الحكايه ان الى مش سهر علشان يطلع حاجه زى الى قضها لعب يارب تكون وصلتلك النقطه انا انا كنت من الناس الى بنزل اى حاجه على النت وخلاص لاكن لما لقيت الشخص بياخد ويرجع يبعها ويقول بتاعته قولت مبدهاش بقا كل الى يعمل حاجه يخليها لنفسه واهى المساعده تساعدها لصحابك غير كدا ملهاش لازمه التقدير

قديم 2020-03-20, 01:20 AM
المشاركة 16
Users
  • غير متواجد
لا بص نزلنا شغل لحد الانميا ياعم وانا اعترفت اننا كلنا نصابين وانا هبطلها خالص...
كده الرهان نزل سورس الانميا.. انا هبطل
طيب لو منزلتش.. يبقى متقيمش حد فينا من غير ما تعرفنا
+ ممكن حضرتك تعتبرنا زى ما تحب ايه الى دخلك وسطنا ممكن تخرج عادى
ونقعد فى منتدى شخصيات محترمه زى حضرتك وسيبنا احنا مع بعضنا....
صحيح البيع والشراء اتفاق بين اثنين لو وافقو 2 بالشروط والمعاينه خلاص...
فى نوع سمك الكيلو ب6 جنيه وفى نوع الكيلو 250 نفس السمك ونفس البحر 😉
عاجبك اشترى مش عاجبك محدش غصبك....

انا والمنتدى كلو مستنين السورس بالانميا الى هتنزلو عشان كمان انا مستعجل انى ابطلها
متتاخرش علينا

قديم 2020-03-20, 01:24 AM
المشاركة 17
Users
  • غير متواجد
يسطى صحيح انت 7 واحد يقولى انو هو الى ناشر البروتو اصدق مين
لو افترضنا انك انت الى نزلتو وانا واحمد خلينا السورس يستاهل رغم انو كان فى اكتر من 120 مشكله
وطبعا لو معاك نسخه افضل من ال معانا ممكن تتشرف وتنزلهالنا؟

قديم 2020-03-20, 11:50 AM
المشاركة 18
neno2052
  • غير متواجد
السورس مفهوش منه الرجا لان من الاخر مشاكل السورس كلها تتلخص فى الاتاك بتاع السورس وادام ما حلتش المشكله بانك مسحت الاتاك الاستريم وحطيت بداله اتاك بنظام البيت يبقى ولا كانك عملت حاجه ثانيا انا مش هفخر على نفسى واقولك انا وانا وانا بس حتت السورس ده انا الى مسربوا ايام ما بدات فى المجال ده وسربتوا عن طريق انى رشقت ملفات نجرات فى ملفات وبعتها للشخص الى اسمه محمد مجدى ومعاه صحبه اسمه ريمون مجدى بردوه وتقدر تسالهم اقولك الكبيره روح اسال مجدى ذات نفسه لما دخلتوا انى ديسك يركب اللودر بتاعه على السورس وساعتها كنت مدخلوا علشان يعرف صحاب الحاجه انا علمت عليهم مش اكتر وتقدر ترجع للسورس وترجع لارض الديتى لاند هتلقيها مختومه باسم T3Alo وكمان لما كنت بعتهالوا فى ملف التسكت مكنش القصد اديلوا الارض كان القصد اقلبوا وربنا تاب علينا من الحوارات ده وحتت سورس الانيما انا ما قولتش هنزلوا انا قولت لو عاوز هنزلوا يعنى بردوه ترجع لنتى وانا فى نيتى ما انزلش حاجه لحد على الاقل لغيت دلوقتى معاك لغيت ما المجال ينضف ويتبقى الناس النضيفه فيه ساعتها كل حاجه هتنزل ما تقلقش الحوار مش صعب

قديم 2020-03-20, 11:54 AM
المشاركة 19
neno2052
  • غير متواجد
وانا عندى استعدادى شوف اى باكت انت عاوزها يكون بروتو ابعتهولك وانت تعيش :] وللعلم الانيما مش باكت الانيما تعديل فى باكت 10010 وباكت msgiteminfo واحلى مسا عليك

قديم 2020-03-20, 12:54 PM
المشاركة 20
ElSaher
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • غير متواجد
اه انا معايا سورسات وببيع كمان وسورست مفهاش مشاكل ولو جبتلي مشكلت فيها هحلها في سنيه السورس اتبص عليه من ميسي وهوا الي اشرف عليه لحد النهاية

العلامات المرجعية