قديم 2019-11-10, 11:57 PM
المشاركة 13
محمد ياسر
.::صاحب المنتدي قرر الاستغناء عنه::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: صفحه تسجيل جديده بشكل جديده في Script Hashish
علي فكره انا قريت تعليقك ورديت عليه برد عنيف قبل ما تعدله بس عدلته ههههههههههه معلش خلي الصفحات الي بلاش عليك والي بفلوس علينا وبلاش تقول كورسات ولا مش كورسات لان اانا ليه 6 سنين ماختش كورس وعارف ومتعلم اكواد البرمجه ال php اكتر منك وانت لسه واخد كورس ليه اسبوع وجاي تقول عارف اكتر منك هههههههههه لما تعرف تكتب كود php بنفسك تعال قولي

قديم 2019-11-11, 12:08 AM
المشاركة 14
ahmedBayoumi12
موقوف لمخالفة الشروط
  • غير متواجد
عفواً لايمكن عرض الرابط إلا بعد الرد على الموضوع
علي فكره انا قريت تعليقك ورديت عليه برد عنيف قبل ما تعدله بس عدلته ههههههههههه معلش خلي الصفحات الي بلاش عليك والي بفلوس علينا وبلاش تقول كورسات ولا مش كورسات لان اانا ليه 6 سنين ماختش كورس وعارف ومتعلم اكواد البرمجه ال php اكتر منك وانت لسه واخد كورس ليه اسبوع وجاي تقول عارف اكتر منك هههههههههه لما تعرف تكتب كود php بنفسك تعال قولي
يسطا ابعت غلط والله واحد ابن **** كان عمل يكلمني عاوز يعمل صفحات شويه بلاش صفحات تانيه بفلوس والله بعت غلط على فكره انا بعرف اكتب اكواد على فكره واخد بي pho مش أسبوع كده داخل في سنه على فكره والله يعرف كده محمد حسام قلو كمان
كمان لزم نساعد الناس عشان حد يسعدنا بعد كده

قديم 2019-11-11, 12:11 AM
المشاركة 15
محمد ياسر
  • غير متواجد
انا مش عايز احبطك ولا اجرحك بس للاسف كل الاكواد الي في الصفحه ده بتاعت صفحات قديمه مفيش كود جديد فيهم انا كنت كده علي فكره الاول كنت بتعلم من غيري وبعد كده انا اتعمت علي نفسي
انت الطريقه الي انت شايفه سهله امشي المهم توصل للمعلومه انا مش بقولك غلط ولا حاجه انا عايز اقولك اني ليه خبره اكبر منك في ال php وشايفك مغرم بيه فبحاول اساعدك مش اكتر

قديم 2019-11-11, 12:17 AM
المشاركة 16
ahmedBayoumi12
موقوف لمخالفة الشروط
  • غير متواجد
انا مش عايز احبطك ولا اجرحك بس للاسف كل الاكواد الي في الصفحه ده بتاعت صفحات قديمه مفيش كود جديد فيهم انا كنت كده علي فكره الاول كنت بتعلم من غيري وبعد كده انا اتعمت علي نفسي
انت الطريقه الي انت شايفه سهله امشي المهم توصل للمعلومه انا مش بقولك غلط ولا حاجه انا عايز اقولك اني ليه خبره اكبر منك في ال php وشايفك مغرم بيه فبحاول اساعدك مش اكتر
ماشي يا عم حازم أنت لزم يكون عندك خبره كبيره عشان انت قديم في صفحات أنا لسه جديد بس عادي واحد يتعلم واحده واحده عشان انا تعلمت صفحات شركات و تصميم لسه انشاء الله ابهرك بعد كده
والله شغال على اكواد دلوقتي شغال فيه أول ما اخلصه أنزله في صفحه اكتب على صفحه اكواد جديده غير كل مره صفحه أنا بحب والله خير ناس مش بحب الشر حد والله مش بحب حد يدفع فلوس أنا عاوز حد معه حاجه ينزل فكك من كلمه فلوس ده آخر حاجه إنسان يفكر فيه شكرا حازم تاني مره

قديم 2019-11-11, 12:21 AM
المشاركة 17
محمد ياسر
  • غير متواجد
ياحبيبي دفع فلوس مش عيب ولا جريمه ولا نصب ده رزق انا حاسس انك حاطط في دماغك ان اي حد بييبيع حاجه بتعتبرها حرام او نصب او استغلال بالعكس اتيجي عليك الايام واتعرف ان جهدك بعد كده لو عملت حاجه حلوه واتسرق منك اتحس انك بتضيع ومخنوق واتروح لفكرة انك تبيع الصفحه منه تكسب رزقك ومنه انك تطمن ان شغلك جاب نتيجه

اتعرف الكلام ده في المستقبل

قديم 2019-11-11, 12:28 AM
المشاركة 18
ahmedBayoumi12
موقوف لمخالفة الشروط
  • غير متواجد
ياحبيبي دفع فلوس مش عيب ولا جريمه ولا نصب ده رزق انا حاسس انك حاطط في دماغك ان اي حد بييبيع حاجه بتعتبرها حرام او نصب او استغلال بالعكس اتيجي عليك الايام واتعرف ان جهدك بعد كده لو عملت حاجه حلوه واتسرق منك اتحس انك بتضيع ومخنوق واتروح لفكرة انك تبيع الصفحه منه تكسب رزقك ومنه انك تطمن ان شغلك جاب نتيجه

اتعرف الكلام ده في المستقبل
ماشي يا حازم فهمت أنت عاوز توصل ليه فهمت والله أنا كنت بقول أنا لزم تحب بعض مش اكتر على فكره مش كل حاجه فلوس حد عاوز مساعده اي حاجه ممكن مكونش معه فلوس نفسو في حاجه ده وجه نظر بس

قديم 2019-11-11, 12:40 AM
المشاركة 19
ahmedBayoumi12
موقوف لمخالفة الشروط
  • غير متواجد
حب اشكر كل الناس تعاون معيه في صفحه

قديم 2019-11-11, 12:44 AM
المشاركة 20
SourceDanger
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد