قديم 2019-11-24, 06:19 PM
المشاركة 2
nova
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: قفل قسم المشكلات
انا بعتذر للاخ رايدر مش انا اللى مستعجل ولا حاجه بس بعتذر لو جالو منى حاجه وحشة وبشكره على مجهوده الفظيع انه بيعمل حاجه والله العظيم فى مجال اصلا مليان احتكار للمعلومة فبشكره جدا ولو زعلان منى ميزعلش

قديم 2019-11-24, 06:57 PM
المشاركة 3
neno2052
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
Like رد: قفل قسم المشكلات
يعم رايدر انا اسف ومتزعلش حقك عليا يصحبي

قديم 2019-11-24, 07:54 PM
المشاركة 4
AliNasser
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
اسف والله يا استاذ رايدر، انا كنت بعتبر من اكتر الناس الكانو بيستفادو من حضرتك وكنت شايف اد ايه كميه المجهود الكنت بتبذله من غير اي مقابل ولا حتي شكر...

بجد ربنا يباركلك علي كل واحد ساعدته..

قديم 2019-11-25, 04:16 AM
المشاركة 5
رفيق القلم
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
والله فعلا محدش بيقدر كله مش بيحب غير نفسه اي واحد عنده مشكلة لو اقعد 5قايق محدش رد عليه يبقي ناس كلها ولاد ستين في سبعين مش بيساعده مش مهم عندهم ظروف ولا لا عاوزنهم فاتحين 24 ساعه في 24 ساعه مهم مشكلتهم تتحل ازاي مش مهم عندهم علشان كده خليت اي حاجة بعملها لنفسي نص مشاكل الي في قسم مشاكل حليتهم في السورس رايزو اشتريت لودر علشان الاسم والباص بس محدش يستاهل التقدير انا لو مكانك يا رايدر اقسم بالله اقفل باب مساعدة نهائي اخليهم يعتمده علي نفسهم ويجربه كانه فى نعمة ازاي

قديم 2019-11-25, 09:02 AM
المشاركة 6
Rider
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
اسف والله يا استاذ رايدر، انا كنت بعتبر من اكتر الناس الكانو بيستفادو من حضرتك وكنت شايف اد ايه كميه المجهود الكنت بتبذله من غير اي مقابل ولا حتي شكر...

بجد ربنا يباركلك علي كل واحد ساعدته..
----
حبيبي <3

---------------
يعم رايدر انا اسف ومتزعلش حقك عليا يصحبي
--
عادي يا حب حصل خير
----------
انا بعتذر للاخ رايدر مش انا اللى مستعجل ولا حاجه بس بعتذر لو جالو منى حاجه وحشة وبشكره على مجهوده الفظيع انه بيعمل حاجه والله العظيم فى مجال اصلا مليان احتكار للمعلومة فبشكره جدا ولو زعلان منى ميزعلش
---------
حبيبي
---------------
والله فعلا محدش بيقدر كله مش بيحب غير نفسه اي واحد عنده مشكلة لو اقعد 5قايق محدش رد عليه يبقي ناس كلها ولاد ستين في سبعين مش بيساعده مش مهم عندهم ظروف ولا لا عاوزنهم فاتحين 24 ساعه في 24 ساعه مهم مشكلتهم تتحل ازاي مش مهم عندهم علشان كده خليت اي حاجة بعملها لنفسي نص مشاكل الي في قسم مشاكل حليتهم في السورس رايزو اشتريت لودر علشان الاسم والباص بس محدش يستاهل التقدير انا لو مكانك يا رايدر اقسم بالله اقفل باب مساعدة نهائي اخليهم يعتمده علي نفسهم ويجربه كانه فى نعمة ازاي
----------
للاسف نص كلامك صح يا صحبي بس زي ما في اشخاص مش كويسين في اشخاص تانيين بيحطوا كل املهم فينا
"
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ - رضي الله عنه - عَنْ النَّبِيِّ - صلى الله عليه وسلم - قَالَ: "مَنْ نَفَّسَ عَنْ مُؤْمِنٍ كُرْبَةً مِنْ كُرَبِ الدُّنْيَا نَفَّسَ اللَّهُ عَنْهُ كُرْبَةً مِنْ كُرَبِ يَوْمِ الْقِيَامَةِ، وَمَنْ يَسَّرَ عَلَى مُعْسِرٍ، يَسَّرَ اللَّهُ عَلَيْهِ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ، وَمَنْ سَتَرَ مُسْلِما سَتَرَهُ اللهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ، وَاَللَّهُ فِي عَوْنِ الْعَبْدِ مَا كَانَ الْعَبْدُ فِي عَوْنِ أَخِيهِ،"

و عليه سيتم فتح قسم المشاكل مرة اخري مع [عدم رد مني علي اي مشكله بخصوص سورس رايزو لمدة اسبوع اي حتي يوم 2/12/2019]

و سيتم انشاء قسم للطبات المدفوعه لكل من يريد عدم الانتظار او طلبات خاصه بسيرفره علي ان يكون كالتالي 10% من الدفعه تبرع لاي منشاه خيريه 10% الي المنتدي 80% لمنفذ الطلب المدفوع من هو منفذ الطلب المدفوع سيتم وضع اساله من ابسط الي اصعب لتجديد مستوي الاشخاص و عليه سيتم تحديدهم كاشخاص صالحين لكي يدخلوا قسم المدفوع

العلامات المرجعية