قديم 2020-04-01, 03:28 PM
المشاركة 13
محمد ياسر
.::صاحب المنتدي قرر الاستغناء عنه::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: عاوز سورس اخر اصدار فكسد
عفواً لايمكن عرض الرابط إلا بعد الرد على الموضوع
هههه كلو بيقطع علي بعض الي بيقول مشاكل عامل اعلان في المنتدي علشان يبيع السورسات ولما حد اتكلم غيرو رح حظر الراجل هههه ويقول مشاكل المنتدي اساسا خالي مسؤليتو من اي حد بيبيع او بيشتري ؟
المنتدي بيقول خالي عن اي اتفاق يجري بين الاتين لكن انت هنا في قسم الطلبات المدفوعه ياريت تراجع القوانين ان اي عملية نصب بتتعمل بتكون اكترها من وراء المنتدي ولحتي الان مفيش عملية شراء من ضمنات المنتدي كل واحد بيكتب تعليق يقوله تعالي فيس طيب يبا يستحمل تصرفاته والمنتدي خالي منه لكن لو عايز يمشي ضمن الاتفاقيات يقدر يتواصل مع البائع او الي ايديله الحاجه واحنا نتوسط لكن شغل الكوسه الي شغال تعال فيس او بتنجان ده مش بيمثل المنتدي باي حاجه

قديم 2020-04-02, 12:58 AM
المشاركة 14
yousry
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
شكرا ليكم يا جماعة انا كنت فعلا تواصلت معا الناس في التليفون وقالت نفس الكلام اللي انتم بلغتوني بيه في الردود

قديم 2020-04-02, 05:28 AM
المشاركة 15
Users
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
هههه كلو بيقطع علي بعض الي بيقول مشاكل عامل اعلان في المنتدي علشان يبيع السورسات ولما حد اتكلم غيرو رح حظر الراجل هههه ويقول مشاكل المنتدي اساسا خالي مسؤليتو من اي حد بيبيع او بيشتري ؟
بعد ازنك نحترم بعض فى الكلام احنا عارفين بنعمل ايه... حضرتك مستر كو خش قسم المشاكل هتعرف انو جديد فى المجال
يبقى ازاى معاه سورسات كده وهو بيشتغل بالنسخه بتاعتى.. يعنى اسيبو ينصب على الراجل عشان تبقى مبسوط
وبالنسبة لحق مستر كرو خليه يصورلك السورس كده عشان تعرف انا صح ولا غلط
بالنسبه للاعلان ممكن حضرتك تعمل اعلان لو عاوز حد قالك لا؟ ايه الى مضايقك؟ شكرا

قديم 2020-04-02, 09:52 AM
المشاركة 16
Mawdo3jded
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
بعد ازنك نحترم بعض فى الكلام احنا عارفين بنعمل ايه... حضرتك مستر كو خش قسم المشاكل هتعرف انو جديد فى المجال
يبقى ازاى معاه سورسات كده وهو بيشتغل بالنسخه بتاعتى.. يعنى اسيبو ينصب على الراجل عشان تبقى مبسوط
وبالنسبة لحق مستر كرو خليه يصورلك السورس كده عشان تعرف انا صح ولا غلط
بالنسبه للاعلان ممكن حضرتك تعمل اعلان لو عاوز حد قالك لا؟ ايه الى مضايقك؟ شكرا
انا مالي الي عاوز يشتري يشتري والي مش عاوز هوه حر
اما بخصوص النصب ربنا اعلم ب الناس
والمنتدي ملوش دعوه ب حورات النصب ديه علشان كلها اعضاء زي بعض مسجله

قديم 2020-04-02, 05:05 PM
المشاركة 17
Users
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
انا مالي الي عاوز يشتري يشتري والي مش عاوز هوه حر
اما بخصوص النصب ربنا اعلم ب الناس
والمنتدي ملوش دعوه ب حورات النصب ديه علشان كلها اعضاء زي بعض مسجله
هو بص محدش ضرب حد على بيع ولا شرا بس انت لو عارف انى هنصب على حد وانت متاكد هتقول انا مالى؟ ولا هتمنع الكلام ده؟
دى اخلاق ملهاش دعوه بالمنتدى

العلامات المرجعية