قديم 2020-05-13, 08:57 AM
المشاركة 2
Uchiha T3Alo
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: مشكلة فى سورس ماتركيس نزلت مرتين ومحدش عارف يحلها
اول انزار منى ليك انت بتكرر نفس المواضيع وانا برد عليك بالحل وبقولك بس انت عاوز الى يقولك خد كود ده وبدلوا بالى عندك قولتلك المشكلة فين بالظبط بس انت بتروح وتيجى تنزل نفس الموضوع ونفس المشكلة ياخى اتعب نفسك بدل فى كتابه الموضوع اقراء الفويد الى قولتلك عليه وهتعرف المشكلة فين

قديم 2020-05-13, 10:28 AM
المشاركة 3
essamarpi1
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
اول انزار منى ليك انت بتكرر نفس المواضيع وانا برد عليك بالحل وبقولك بس انت عاوز الى يقولك خد كود ده وبدلوا بالى عندك قولتلك المشكلة فين بالظبط بس انت بتروح وتيجى تنزل نفس الموضوع ونفس المشكلة ياخى اتعب نفسك بدل فى كتابه الموضوع اقراء الفويد الى قولتلك عليه وهتعرف المشكلة فين

دا كان ردك علية ى حل المشكلة فى الموضوع الاول

(( كنت قبلت المشكلة ده قبل كدا لما كنت شغال على السورسات الى على النت وانا مبتدى وتقريبا على ما افتكر كانت عيب مشكلة appendconect كان فيه مشكلة ساعتها فى كود هناك بيعمل المشكلة ده ))

انت لو ردك على حل مشكلتى مكنتش نزلتة تانى وانا رديت عليك فى ردك الى مش فاهمو وانت مش رديت علية انا لو محترف زيك مش هحتاج ردك او انزل مشكلة هنا وشكرا لزوقك ع فكرة لو ربنا ادانى علم مش هبخل بية على حد او اكلم الناس باسلوب مش كويس عشان مش فاهمين او ارمهيلم كلمة واقولهم دوخو انتو على الحل وانا مش طالب مساعدتك انت بالتحديد انا طالب مساعدة الاعضاء الموجودين فى المنتدى فحضرتك لتشرح شرح مفهوم لاما سيب غيرك يفدني ويشرح مش تقولى اتعب ومش تتعب انا لو فاهم الحل مكنتش استنيت حد يكلمنى بالاسلوب دا

قديم 2020-05-13, 08:32 PM
المشاركة 4
Uchiha T3Alo
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • غير متواجد
exclamationpointss رد: مشكلة فى سورس ماتركيس نزلت مرتين ومحدش عارف يحلها
دا كان ردك علية ى حل المشكلة فى الموضوع الاول

(( كنت قبلت المشكلة ده قبل كدا لما كنت شغال على السورسات الى على النت وانا مبتدى وتقريبا على ما افتكر كانت عيب مشكلة appendconect كان فيه مشكلة ساعتها فى كود هناك بيعمل المشكلة ده ))

انت لو ردك على حل مشكلتى مكنتش نزلتة تانى وانا رديت عليك فى ردك الى مش فاهمو وانت مش رديت علية انا لو محترف زيك مش هحتاج ردك او انزل مشكلة هنا وشكرا لزوقك ع فكرة لو ربنا ادانى علم مش هبخل بية على حد او اكلم الناس باسلوب مش كويس عشان مش فاهمين او ارمهيلم كلمة واقولهم دوخو انتو على الحل وانا مش طالب مساعدتك انت بالتحديد انا طالب مساعدة الاعضاء الموجودين فى المنتدى فحضرتك لتشرح شرح مفهوم لاما سيب غيرك يفدني ويشرح مش تقولى اتعب ومش تتعب انا لو فاهم الحل مكنتش استنيت حد يكلمنى بالاسلوب دا
لا حضرتك انت محتاج واحد يديك حل علشان سيرفرك يشتغل وتكسب فلوس مع ذالك مستخسر تدور ثم الفويد كلو ما كملش 20 سطر اصلا عرفت مين الى بيحب يدوخ نفسه انت لو تعبت نفسك بس وبصيت على البيزك بتاع السى شاب هتلقى كل فديو فيهم من 5 الى 10 دقايق يعنى ممكن تتفرج على البيزك كلهم وانت حته بتكتب الموضوع وتتعب نفسك بالرد حضرتك انا ردى كدا ومش برمى كلام ياريت انت الى تفهم انت بتقول ايه انا بساعد الناس بس الناس الى عاوزه علشان علشان ترزق ده اكتر ناس بتضايقنى وانت كلمتنى فيس بكل حساباتى على الفيس ومش هتسكت وقولتلك مره واتنين وتلاته فيه حدود للمساعده مش لازمن اخش احللك كل مشاكلك علشان يبقى انا بساعد ومحترم وكل حاجه انا عاوزك تساعد نفسك ومش تستنى منى او من غيرى حل لاكن انت مصمم ان غيرك الى يسعدك يبقى ما تقعدش تكرر نفس مشاكلك واظن انا كدا عدانى العيب

قديم 2020-05-14, 02:34 AM
المشاركة 5
essamarpi1
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
لا حضرتك انت محتاج واحد يديك حل علشان سيرفرك يشتغل وتكسب فلوس مع ذالك مستخسر تدور ثم الفويد كلو ما كملش 20 سطر اصلا عرفت مين الى بيحب يدوخ نفسه انت لو تعبت نفسك بس وبصيت على البيزك بتاع السى شاب هتلقى كل فديو فيهم من 5 الى 10 دقايق يعنى ممكن تتفرج على البيزك كلهم وانت حته بتكتب الموضوع وتتعب نفسك بالرد حضرتك انا ردى كدا ومش برمى كلام ياريت انت الى تفهم انت بتقول ايه انا بساعد الناس بس الناس الى عاوزه علشان علشان ترزق ده اكتر ناس بتضايقنى وانت كلمتنى فيس بكل حساباتى على الفيس ومش هتسكت وقولتلك مره واتنين وتلاته فيه حدود للمساعده مش لازمن اخش احللك كل مشاكلك علشان يبقى انا بساعد ومحترم وكل حاجه انا عاوزك تساعد نفسك ومش تستنى منى او من غيرى حل لاكن انت مصمم ان غيرك الى يسعدك يبقى ما تقعدش تكرر نفس مشاكلك واظن انا كدا عدانى العيب

اولا انا اول مرة اكلمك معاك انا كلمتك فيس ؟ انا فيسي اسمو عصام العربي محمد دا عمرى مكلمتك ولا كلمت غيرك ولا اعرف حد اصلا ولا عمرى اتذلل لحد عشان حل انت عارف بعد الكلمتين الى قولتهم اقسم بالله العظيم انا سبت المجال خالص ورميت السورس الى شغال علية والله انا مش عايز اعرف الحل لانى لو هوصل انى اقلل من نفسى عشان اعرف حل مشكلة يبقا يغور المجال كلة واشترى نفسي
ثانيا دا اسمو قسم المشاكل يعنى معمول عشان الناس تعرض مشاكلها ولو حد عارف الحل يقولة مش قسم ساعد نفسك بنفسك قولتلك فوق لو عارف الحل كنت عملتة هساعد نفسى ازاى يعني ولا هدور ازاى وانا مش فاهم قصدك وانت بتتكلم بالالغاز واحنا ياسيدى مش محترفين زي حضرتك وانا خلاص يافندم اقسم بالله معايز اشتغل فى المجال دا لاني الى باخد منو معلومة بيكلمنى بالاسلوب دا امال هعمل اية بعد كدا
ثالثا انا يافندم الحمد لله عندى محلين ومش محتاج فلوس وعندى 30 سنة مش عيل صغير عشان تقولى اكسب فلوس ومش اكسب انا شغال فى المجال دا عشان حبو والله مش اكتر بس بعد معرفتى بيك يغور المجال والله اروح اتعلم php احسن واخليني فى شغل المواقع بدل المجال الى يقلل مننا وبقولك لو شوفتنى بغرق بعد كدا مش تساعدنى ياريت مش هتعطف علية حضرتك ومش داخل تانى المنتدى ولو على الحساب احظرو خالص

العلامات المرجعية