قديم 2019-07-03, 05:17 PM
المشاركة 2
Users
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: بعد ازنك يا ايمن خش شوف الموضوع انتة وحازم من فضلكو
انا اعملك اى سيستم مفيد
لكن البوكر انا مقدرش اخدمك فيه عشان يعتبره حرام ومش هضيفو

قديم 2019-07-03, 08:21 PM
المشاركة 3
osama
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
Like رد: بعد ازنك يا ايمن خش شوف الموضوع انتة وحازم من فضلكو
انا اعملك اى سيستم مفيد
تمام شكرا على ردك

قديم 2019-07-03, 08:24 PM
المشاركة 4
محمد ياسر
.::صاحب المنتدي قرر الاستغناء عنه::.
  • غير متواجد
البوكر عمره ماحد يقدر يركبهولك انا جبتهالك من الاخر الا لو لقيت كودر حقيقي يقدر يعملهولك انا مش كودر في السورسات لكن بعرف شوية حجات وشغال عليهم
فامش اقدر اساعدك في البوكر ده

قديم 2019-07-03, 08:25 PM
المشاركة 5
osama
  • غير متواجد
انا اعملك اى سيستم مفيد

طيب عارف سورس Source Mr.khled V2 الى هوا 2 دى فى 3دى السورس دا عاوز اخلى الاجلتى ثابت زى اون لااين
وفى مشكلة لما بضرب تلك شمال فى الوحوش مش بيضرب فى كل الشخصيات اية حلها

قديم 2019-07-03, 08:49 PM
المشاركة 6
Users
  • غير متواجد
طيب عارف سورس source mr.khled v2 الى هوا 2 دى فى 3دى السورس دا عاوز اخلى الاجلتى ثابت زى اون لااين
وفى مشكلة لما بضرب تلك شمال فى الوحوش مش بيضرب فى كل الشخصيات اية حلها
اقولك انا يا معلم بس تفتح دماغك وتتعلم
1- الاجليتى مفيش حاجه اسمها ثابت ليه انت لو حطيت 500 اجلتى ضربتك سريعه بس الدم بتاعك هينزل والاتاك هينزل طيب لو حطيتهم فى الدم هيعلى والضربه بطيئه
والاتاك ضعيف لو ضفت النقاط فى الاتاك هيعلى بس ضربتك بطيئه والدم قليل فهمت .... ف محدش هيقدر يحط نقاط فى الاجلتى بس لازم يوزعهم عشان يعمل توازى .
2-سورس خالد الاصدار الاول فى خطا كبير الى هو ايه اول ما تعمل اى حاجه اول مره بعد ما تفتح الاميل لازم تعلق 7 ثوانى
وبعدين تشتغل يعنى انت لو ضربت اول ضربه هتلاقيها مطلعتش بعدها بشويه هتطلع والباقى هيطلع عادى جرب وقولى وانتظر اصدار جديد من السورس بتعديلى ان شاء الله

قديم 2019-07-03, 09:18 PM
المشاركة 7
osama
  • غير متواجد
اقولك انا يا معلم بس تفتح دماغك وتتعلم
1- الاجليتى مفيش حاجه اسمها ثابت ليه انت لو حطيت 500 اجلتى ضربتك سريعه بس الدم بتاعك هينزل والاتاك هينزل طيب لو حطيتهم فى الدم هيعلى والضربه بطيئه
والاتاك ضعيف لو ضفت النقاط فى الاتاك هيعلى بس ضربتك بطيئه والدم قليل فهمت .... ف محدش هيقدر يحط نقاط فى الاجلتى بس لازم يوزعهم عشان يعمل توازى .
2-سورس خالد الاصدار الاول فى خطا كبير الى هو ايه اول ما تعمل اى حاجه اول مره بعد ما تفتح الاميل لازم تعلق 7 ثوانى
وبعدين تشتغل يعنى انت لو ضربت اول ضربه هتلاقيها مطلعتش بعدها بشويه هتطلع والباقى هيطلع عادى جرب وقولى وانتظر اصدار جديد من السورس بتعديلى ان شاء الله
بس يريت لو تقدر تساعدنى محتاج اضافة البوكر لسورس Source Mr.khled V2 حتى لو تجبلى السيستم بس حتة ونا اضيفهم اصل مش عارف اسحبهم من نفس السورس Source Mr.khled V3

قديم 2019-07-03, 10:08 PM
المشاركة 8
Users
  • غير متواجد
بس يريت لو تقدر تساعدنى محتاج اضافة البوكر لسورس source mr.khled v2 حتى لو تجبلى السيستم بس حتة ونا اضيفهم اصل مش عارف اسحبهم من نفس السورس source mr.khled v3
اقول تانى البوكر حراااااااااام قمااار وانا ليا 10 سنه بلعب كونكر وملعبتوش ومش بحبه

قديم 2019-07-03, 10:45 PM
المشاركة 9
osama
  • غير متواجد
اقول تانى البوكر حراااااااااام قمااار وانا ليا 10 سنه بلعب كونكر وملعبتوش ومش بحبه
انا اسف على ازعاجك انا محتاج اضيف ابك القرصان لسورس Source Mr.khled V2
علشان كل ما اضيفو يطلع مشاكل كتير لان السيستم معمول لسورسات msg لو تقدر تساعدنى فيها تبقى راجل تمام

قديم 2019-07-04, 10:16 AM
المشاركة 10
Users
  • غير متواجد
انا اسف على ازعاجك انا محتاج اضيف ابك القرصان لسورس source mr.khled v2
علشان كل ما اضيفو يطلع مشاكل كتير لان السيستم معمول لسورسات msg لو تقدر تساعدنى فيها تبقى راجل تمام
سورس خالد 1 ده فى مشاكل كتير انا هظبطلكم نسخه حلو واضيفلك فيها الابيك
بس مش دلوقتى عشان شغال على الاصدار التانى من سورسى هيبقا قنبله

العلامات المرجعية