قديم 2020-04-17, 12:46 PM
المشاركة 2
Rider
.:: عضو خبير ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: مشكلة ان الننجا بيلبس سلاح ارشيل
اعمل تشيك ب اي دي سلاح الارشر في equip لو كلاس مش 45 يعمل return

قديم 2020-04-17, 02:04 PM
المشاركة 3
ElSaher
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • غير متواجد
اعمل تشيك ب اي دي سلاح الارشر في equip لو كلاس مش 45 يعمل return

عليه الطلاق ما فهمت حاجا هههههههه

قديم 2020-04-18, 06:54 AM
المشاركة 4
Rider
  • غير متواجد
سيرش

كود:
public static void EquipItem(ItemUsage itemUsage 

جواه ضيف

كود:
 if (item.ID 1000 == 900 && client.Player.Class != 25)
            {

client.MessageBox("Demha Preventation Only Warrior Master Can equip Shield");
           return;
 } 

قديم 2020-04-18, 11:56 AM
المشاركة 5
ahmedfathy
.:: عضو مميز ::.
  • غير متواجد
انا مش اولتلك شيل الراجل بتع لفآ الاسطفا قولتي انا تمام والاتاك فكسد

قديم 2020-04-18, 01:56 PM
المشاركة 6
General
.:: عضو جديد ::.
  • غير متواجد
انا جى من موضوع ---مشكلة في المنتدا--- يا رجاله الرجل كان عنده وجهة نظر قالها فى وقت غضب و احنا دخل علينا شهر رمضان و ده رجل عمل تفعل 1564 مشاركة و بيساعد اللى عنده مشكلة وده اثبات انه محب للمنتدى صعب يتوقف كنتم ممكن تبعتلوا تحذير فى رساله و معه الاجابه على السؤال و يتحذف الموضوع و خلاص حصل خير--ارجوا ان تتقبلوا كلامى فاعل خير عضو جديد

قديم 2020-04-18, 08:32 PM
المشاركة 7
Mandoo
  • غير متواجد
انا جى من موضوع ---مشكلة في المنتدا--- يا رجاله الرجل كان عنده وجهة نظر قالها فى وقت غضب و احنا دخل علينا شهر رمضان و ده رجل عمل تفعل 1564 مشاركة و بيساعد اللى عنده مشكلة وده اثبات انه محب للمنتدى صعب يتوقف كنتم ممكن تبعتلوا تحذير فى رساله و معه الاجابه على السؤال و يتحذف الموضوع و خلاص حصل خير--ارجوا ان تتقبلوا كلامى فاعل خير عضو جديد
تسلم يا حوب علي الرد الجميل بتاعك وتسلم بردو وانا خلاص مش هدخل المنتدا تاني انا عملت الاميل دا مخصوص علشان ارود عليك و وانا مش كونت متضايق يعني علشان اعمل الموضوع دا مشكلة في المنتدا انا نفسي بتضايق لما المشكلة مش تكون اتحلت ويجي واحد يقول اتحلت ودي اكتر من 9 مرات يقولو انحلت وهيا لسه مش اتحلت ومش انا بس دا اكتر من 10 اعضاء بيقولو كدا مش انا بس يعني وانا مش عايز اميلي يرجع انا مش كونت عايز اخود حظر انا كونت عايز اخود بلوك مدا الحياة علشان اسيب المجال وخلاص انا اساسن مليش قيمة في المجال بنسبت ليهم همااا احسن مني بي كتير علشان مش اكدب

قديم 2020-04-18, 08:41 PM
المشاركة 8
Mandoo
  • غير متواجد
سيرش

كود:
public static void equipitem(itemusage itemusage 

جواه ضيف

كود:
 if (item.id 1000 == 900 && client.player.class != 25)
            {

client.messagebox("demha preventation only warrior master can equip shield");
           return;
 } 
انتا لسه فاكر انا حليتها قبل منتا تقول الحل اصلن

قديم 2020-04-19, 04:48 AM
المشاركة 9
Rider
  • غير متواجد
انتا لسه فاكر انا حليتها قبل منتا تقول الحل اصلن
العفو لا شكر علي واجب للاسف مشكلتك كده ديما تستني لما حد ينزل منا الحلح و تقول حليتها من زمان لو تلاحظ في اكتر من موضوع حتي الموضوع ده اترد عليك بالحل علي اساس انك مفروض فاهم لقيتك مش فاهم في يوم الي بعده اول ما فتحت و شوفت رسالتك حلتهولك يكون ردك كده علي العموم ربنا معاك و يوفقك و يهديك

قديم 2020-04-19, 05:06 AM
المشاركة 10
Mandoo
  • غير متواجد
العفو لا شكر علي واجب للاسف مشكلتك كده ديما تستني لما حد ينزل منا الحلح و تقول حليتها من زمان لو تلاحظ في اكتر من موضوع حتي الموضوع ده اترد عليك بالحل علي اساس انك مفروض فاهم لقيتك مش فاهم في يوم الي بعده اول ما فتحت و شوفت رسالتك حلتهولك يكون ردك كده علي العموم ربنا معاك و يوفقك و يهديك
انتا اخويا الكبير يحمد وانا اسف ان كلامي كان غلط معاك شويا

+ولله العظيم انا مسحت الحل بتاعي مخصوص وعملت الحل بتاعك جبلي مشاكل اكتر ملي كانت موجود ان الاصطفي مش بتتلبس اصلن وا مش بتتقلع دا الحل الي انتا بعتو وانا اسف اني زعلتك في حاجا

العلامات المرجعية