قديم 2020-05-09, 08:57 PM
المشاركة 9
essamarpi1
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: الى محترفين كونكر لا تعطني سمكة ولكن علمني كيف اصطاد
انت كلامك جميل ويحترم لكن فى غير موضوعه
اول نقطه موضوع سورس بيع او مجانى محدش فينا قصر كل واحد مننا بيشتغل اى حاجه بيوفر المجانى والمدفوع
بس الناس عاوزه حاجه على الجاهز يعنى الناس عاوزه سورس اخر اصدار من كونكر فيكسد بكل حاجه ويبقى ببلاش مثلا
طيب ما انا انزلك نسخه قريبه وانت ظبطها وخليها فكسد وبلاش او اشتريها جاهزه .............

نقطه التطوير قسم التطوير بتاعنا غنى بشروحات كل لحاجه صور وكلام ++ قناه خالد وانا ومحمود واحمد وغيرنا مليانه شروحات ادخل شوف كام واحد شاف الفديو ؟؟؟
فى المنتدى الواحد بياخد الموضوع ببلاش ويكسل حتى يقول شكرا ... للراجل الى طلع عينو هو بيشرحلو ......... + ع

قسم المشاكل
اتفرج على كل المواضيع 90% من المشاكل محلول ومجانى كامل ++++ بص لما الشخص ياخد حل مشكله بيكسل حتى يقول شكرااا
ولو قولت لواحد ل المشكله دى كذا يقولك هاتهالى بالتفصيل طيب ما امسكلك انا السيرفر احسن :d

النظره العامه ..... راجع كل الاقسام هتلاقى المشريفين ومديرى المنتدى هم الى بينزلو شروحات وحل مشاكل الا من رحم ربى .... طيب الاعضاء ايه موقفهم ؟؟
ليه ميساعدوش زمايلهم او اى واحد احنا حلنالو مشكله ينزل شرح ليها عشان يفيد غيرو او يساعد زمايلو معانا ؟؟؟
كلو بيدخل ياخد مصلحتو ويمشى وكانو احنا شغالين بمرتب من الدوله ...... وعشان كده فكرنا اكتر من مره نقفل المنتدى ونرجع نشغلو ونقول سيبها لله ...

عندك حق وطول مافيش تفاعل مش هيكون فية حماس منك او غيرك انو ينشر شروحات انا كنت عايز الناس تعتمد على نفسها بدل زى مانت قولت بيطلبو الحاجة بالتفصيل