قديم 2020-03-19, 01:04 PM
المشاركة 14
neno2052
.:: عضو نشيط ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: اهم موضوع فى قسم الطلبات المدفوعه
هرد عليك بحكم ان سورس البروتو الى انت عمال تبيع فيه انا الى نشروا على النت وبحكم كمان مره انى مش بنزل شغل على النت مش علشان نصاب والهرى ده بحكم لانى اى حد اى كان بيجى يكلمنى على الفيس على حل مشكله مش بقولوا لا ولا بقولوا ادفع علشان الموضوع باختصار ان ما يستهلش يتاخد عليه فلوس فانا شايف انك كل الى بتعملوا بتدور تلف فى المنتديات الى على النت تجيب السورس تحط فيه ان بى سى وتقوم تقول للبيع واعرف شخص اشترى منك سورس قعدت تعملوا البحر طحينه وشغل عالى ومش شغل عالى وفى الاخر السورس بلح فياريت لما تيجى تقول هتبيع تقول انك عملت ايه فى السورس وحتت لو نصبت على حد هيجيب حقه منك ازاى فيه الى اقوى منى ومنك وما بيسبش حق حد فحته الناس الى بتقول لو انتم حد فيكم نصب عليهم هتكلموا الشخص ده وتجيبوا منه حق الراجل مافيش الكلام ده لو المبلغ كبير الشخص الى بتتكلم عليه هيعمل عبيط لان انت وانا بشر والبشر مش معصومين من الغلط بالنسبه للشغل المجانى فيه قناه على اليوتيوب باسم Mahmoud Mohammed مش بنزل فيها فديوهات ولا حاجه بس تقدر تبحث عنها وتشوف الحاجات الى بنزلها وانا عمر ما حد طلب طلب وهو عندى وقولتلوا لا بس الطلب يكون بالمعقول علشان مش هينفع اكون انا قاعد طول اليوم بعمل فى حاجه وانت قاعد بتلعب وفى الاخر تيجى تكلمنى وتقولى هات اقولك اتفضل فيه حاجه اسمه الاحترام والتقدير عارف انى تعبان فى الحاجه تقدر وما تطلبهاش وفى نقطه تانيه انا للعلم واخد بان من المنتدى ده علشان كنت بردوه بثبت لواحد انه نصاب وشغال تحوير بس علشان الشخص ده صاحب الاخ حازم فدانى بان وسابوا مع ان الشخص ده لسه موجود فى المنتدى وارجع واقولك تقيمك لشغلى مش انى انزلك شغلى وتقيموا تقيمك يكون على الى شوفت شغلوا مش كل واحد ما بينزلش حاجه على النت يكون نصاب ولا يكون شغلوا خرا