قديم 2020-03-06, 06:46 PM
المشاركة 6
ElSaher
.:: مشرف قسم المشاكل ::.
  • غير متواجد
افتراضي رد: مشكلة في عمود الوار
بصراحة اه انا رديت عليه مخصوص علشان اغيزه لانه هو كمان بنى ادم مستفز كل موضيع بتاعت مشاكل الى هنا ناس لما بتقول مشكلتها بيدخل يغزهم يقول انا معايا الحل هو اصلا مش فاهم حاجة انا قولتلو كده علشان يعرف زى ما بيعمل معاهم هيلاقى حد يعمل معاه بالله عليك لو انت عارف الحل مش تدهوله خيله يتادب او اى حد يعرف الحل ياريت مش يقوله خليه يتزل ويطلع عينه علشان يعرف انه زى ما بيعمل فى ناس هيجى ناس هتعمل فيه
يا حوب الحمد لله انا داخل المجال من مدا صغيرة جدن جدن جدن ونزلت هنا مشاكل كتير بس الكلام دا كان اول ما دخلت المجال مش اكتر اما حالين انا مش بنزل مشاكل غير فين وفين وبعدين انا لو معايا الحل بنزلو علي طول وممكن اكون قلت معايا الحل ومش نزلتو علشان النت عندي وحش جدن الايام دي ربنا يعلم بيه اوانا مش مستفز ولا عمري عملتها ولا بحب المشاكل لحد بحب الخير لي الناس كولها وحسن عارفني وا الناس كولها عرفاني اني طيب وبحب الخير لكل الناس انا حالل لي الناس 76 مشكلة وانتا حالل 3 بس بس انا مش هقول اني احسن منك ولا هقول انك احسن مني لاني معرفكشي ولله اعلم بردو ولو كونت انا زعلتك في حاجا فا مش تشيل مني احنا مسلمين مش يهود