منتدي اكواد

منتدي اكواد (https://code.vpscairo.com/index.php)
-   سورسات كونكر (https://code.vpscairo.com/forumdisplay.php?f=13)
-   -   احسن وافضل سورس ع موقع النت كلها اقسم بالله ما هتشوف زي السورس ده Source Mr_ZeZo ليكم (https://code.vpscairo.com/showthread.php?t=3220)

zezonever 2019-12-04 08:14 PM

احسن وافضل سورس ع موقع النت كلها اقسم بالله ما هتشوف زي السورس ده Source Mr_ZeZo ليكم

عفواً لايمكن عرض الروابط إلا بعد الرد على الموضوع

Source Mr_ZeZo

معكم اخوكم زيزو ياريت تقرا كل ال هقولو علشان ده تنبيه هاام لزم تعرف ايه العيب وايه الحلو

موضعنا في ان السورس ده اقسم بالله تاني مره بفلوس وربنا بفلوس يا جدعان وغالي شويه عليكم تمام

سيستم عاالي جدا ف السورس وتحكم الاكونتات من القونصيل C-Panel تمام عموما يعني هدخل ف المفيد

السورس ده مميزات كثير جداا وحروب جديده شويه هقول العيب ال فيه

العيب هو الكابشر فلاج مش شغاله وسهل جدا الاضافه بتاعت حسن امبراطور منزلها وانا منزلها برده

هتقولي فيه عيوب تاني هقولك مفيش الكلام ده وانت هتحكم لما تجرب السورس

جميع مسابقات اللعبه شغاله وتقدر تتحكم في اللعبه من ملف ServerRates.cs فيه جميع الحروب تقدر من هنا تعدل برحتك

هتقولي السورس ده اكيد فيه مشاكل ومن ع النت وانت معدل عليه شويه حجات وربنا يا جدعان انا تعبت ف السورس جداا

هتقولي ما ده بيتباع وبفلوس تقدر تبيعه وتجيب فلوس اقولكم انا داخل الجيش شهر واحد الجاي يعني مش هتشوفني تاني غير بعد سنه

حبيت اوضح السورس من الصور اكيد علشان الناس تشوف الدنيا قبل متحمل

عاوز منكم حاجه واحده بس عاوزكم تدعولي ونبي عشان داخل الجيش ادعولي ومش عاوز حاجه منكم تاني والله العظيم

السورس متوسط سورس تو دي هيضرب جميع السورسات بجذمه وعن تجربه

مجموع الاون لاين 120 جهاز في بي اس راما 4 هيذيد الاون لاين البنج هيوصل لي 80 و 90 واوقات 100 وقتها عالي الفي بي اس

انضف سوكت بفلوس انا عارف ان فيه ناس تقيله ف المجال ده هيخدو السورس يشتغلو عليه وينزله نسخ منه المهم انا بضحي لخوات

شويه صور بقا عشان طولت عليكم واتفرجه وقولو رائيكم انا عاوز السورس ده ينفجر ف كل مكااااان

اه نسيت حبيت اقول حاجه اخيره الليت بكي تيم اسكل كله شغال احسن ابجريد ليكو عشان كان فيه مشاكل وتم اصلاحها لي اجل عيونكم

رايدررررررررررر اخووووووووووووووووووياااا وحبييبيييي اقسم بالله بعيد عن المجال ده عشان ده راجل اقسم بالله رجوله الدنيا فيه

وفيه اضافه الصول الجديد ومابا جديده لي اجلكم يلاه هيص انت وهو

هنا تقدر من الملف ده تغير جميع الحروب ال انت عاوزها

انا كده خلصت كل حاجه قبل منزل السورس والباتش

ادعو لخوكم ان الجيش يعدي ع خير بقا السورس ده من اضف السورسات ال ع النت اقسم بالله مهتشوفو زيه بسيستم عالي فشخ

معايا سورس تاني الشخصي للبيع لو حد حابب ده رقمي 01155369372

اكيد بسيستم احسن من ده نحن نختلف عن الاخرووون هههههه تحميل السورس والباتش تحت :harhar1::harhar1:

الباتش

السورس

محمد ياسر 2019-12-04 08:22 PM

رد: احسن وافضل سورس ع موقع النت كلها اقسم بالله ما هتشوف زي السورس ده Source Mr_ZeZo

عاش وربنا يكرمك وتخلص الجيش علي خير

zezonever 2019-12-04 08:25 PM

رد: احسن وافضل سورس ع موقع النت كلها اقسم بالله ما هتشوف زي السورس ده Source Mr_ZeZo

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hazem (المشاركة 24109)
عاش وربنا يكرمك وتخلص الجيش علي خير

حبيب قلبي يا حازم ياريت تثبيت للسورس علشان والله السورس ده ما حد هيشوف زيه ع ما اظن :):emoji3:

eljoker٩٠٩٠ 2019-12-04 08:53 PM

ترجع بالسلامه و هنجرب

Hassan Emprator 2019-12-04 09:00 PM

عاش فشخ بس انا زعلان منك انت طبعا عارف يكلب الواطي

midoazoz 2019-12-04 09:05 PM

ايه يا جدعان انتو بتضحوا ليه كده ههههههههه اومال انا هنزل ايه بق لما انتو نزلتوا الوحوش دي ههههههه عاش بالتوفيق يسطا

mohamedawad 2019-12-04 09:07 PM

مفهش اى حاجه غير المابات بس

Hassan Emprator 2019-12-04 09:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midoazoz (المشاركة 24122)
ايه يا جدعان انتو بتضحوا ليه كده ههههههههه اومال انا هنزل ايه بق لما انتو نزلتوا الوحوش دي ههههههه عاش بالتوفيق يسطا

ههههههه بس يخريتون انا لو نزلت سورسي هيكسر الدنيا وربنا بس مستخسر انزله

هه عاش ازيزو

ModyMohamedAdel 2019-12-04 09:17 PM

عاش

ModyMohamedAdel 2019-12-04 09:21 PM

رابط باتش مش بيحمل

الساعة الآن 07:10 AM

مرحبا بكم في منتدي اكواد لتطوير الالعاب