منتدي اكواد

منتدي اكواد (https://code.vpscairo.com/index.php)
-   الطلبات المدفوعه (https://code.vpscairo.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   عاوز سورس اخر اصدار فكسد (https://code.vpscairo.com/showthread.php?t=4182)

محمد ياسر 2020-04-01 03:20 PM

رد: عاوز سورس اخر اصدار فكسد

@نحن بنعتذر علي الحظر بس ذي ماقال رايزو نزل صور للانيما علشان ميكونش فيه نصب في الحورات الي بتدور في القسم ولو كلامك صحيح ومعاك انيما انفك الحظر

ElSaher 2020-04-01 03:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem (المشاركة 34983)
@نحن بنعتذر علي الحظر بس ذي ماقال رايزو نزل صور للانيما علشان ميكونش فيه نصب في الحورات الي بتدور في القسم ولو كلامك صحيح ومعاك انيما انفك الحظر

مهو ممكن يجيبلك صور من لعبه تنيه خود بالك وبعدين دا لو معاه سورسات فكسد مكنشي نزل مشاكل هنااا ولا اي يا حج

محمد ياسر 2020-04-01 03:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mawdo3jded (المشاركة 34938)
هههه كلو بيقطع علي بعض الي بيقول مشاكل عامل اعلان في المنتدي علشان يبيع السورسات ولما حد اتكلم غيرو رح حظر الراجل هههه ويقول مشاكل المنتدي اساسا خالي مسؤليتو من اي حد بيبيع او بيشتري ؟

المنتدي بيقول خالي عن اي اتفاق يجري بين الاتين لكن انت هنا في قسم الطلبات المدفوعه ياريت تراجع القوانين ان اي عملية نصب بتتعمل بتكون اكترها من وراء المنتدي ولحتي الان مفيش عملية شراء من ضمنات المنتدي كل واحد بيكتب تعليق يقوله تعالي فيس طيب يبا يستحمل تصرفاته والمنتدي خالي منه لكن لو عايز يمشي ضمن الاتفاقيات يقدر يتواصل مع البائع او الي ايديله الحاجه واحنا نتوسط لكن شغل الكوسه الي شغال تعال فيس او بتنجان ده مش بيمثل المنتدي باي حاجه

yousry 2020-04-02 12:58 AM

شكرا ليكم يا جماعة انا كنت فعلا تواصلت معا الناس في التليفون وقالت نفس الكلام اللي انتم بلغتوني بيه في الردود

Users 2020-04-02 05:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mawdo3jded (المشاركة 34938)
هههه كلو بيقطع علي بعض الي بيقول مشاكل عامل اعلان في المنتدي علشان يبيع السورسات ولما حد اتكلم غيرو رح حظر الراجل هههه ويقول مشاكل المنتدي اساسا خالي مسؤليتو من اي حد بيبيع او بيشتري ؟

بعد ازنك نحترم بعض فى الكلام احنا عارفين بنعمل ايه... حضرتك مستر كو خش قسم المشاكل هتعرف انو جديد فى المجال
يبقى ازاى معاه سورسات كده وهو بيشتغل بالنسخه بتاعتى.. يعنى اسيبو ينصب على الراجل عشان تبقى مبسوط
وبالنسبة لحق مستر كرو خليه يصورلك السورس كده عشان تعرف انا صح ولا غلط
بالنسبه للاعلان ممكن حضرتك تعمل اعلان لو عاوز حد قالك لا؟ ايه الى مضايقك؟ شكرا

Mawdo3jded 2020-04-02 09:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr~rayzo (المشاركة 35082)
بعد ازنك نحترم بعض فى الكلام احنا عارفين بنعمل ايه... حضرتك مستر كو خش قسم المشاكل هتعرف انو جديد فى المجال
يبقى ازاى معاه سورسات كده وهو بيشتغل بالنسخه بتاعتى.. يعنى اسيبو ينصب على الراجل عشان تبقى مبسوط
وبالنسبة لحق مستر كرو خليه يصورلك السورس كده عشان تعرف انا صح ولا غلط
بالنسبه للاعلان ممكن حضرتك تعمل اعلان لو عاوز حد قالك لا؟ ايه الى مضايقك؟ شكرا

انا مالي الي عاوز يشتري يشتري والي مش عاوز هوه حر
اما بخصوص النصب ربنا اعلم ب الناس
والمنتدي ملوش دعوه ب حورات النصب ديه علشان كلها اعضاء زي بعض مسجله

Users 2020-04-02 05:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mawdo3jded (المشاركة 35089)
انا مالي الي عاوز يشتري يشتري والي مش عاوز هوه حر
اما بخصوص النصب ربنا اعلم ب الناس
والمنتدي ملوش دعوه ب حورات النصب ديه علشان كلها اعضاء زي بعض مسجله

هو بص محدش ضرب حد على بيع ولا شرا بس انت لو عارف انى هنصب على حد وانت متاكد هتقول انا مالى؟ ولا هتمنع الكلام ده؟
دى اخلاق ملهاش دعوه بالمنتدى

الساعة الآن 07:31 AM

مرحبا بكم في منتدي اكواد لتطوير الالعاب