![]() |
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
عاش
|
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
عاش
|
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
شكرا ليك.جدا جدا
|
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
جاري التجربة
|
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
اقتباس:
|
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
انا شغلته تمام شكراً جدا .. بس هو طريقة التعامل فيه مش زي السورسات زمان .. يعني مثلا انا مش عارف اعمل الشفرات .. مش عارف الاكونت جي ام ولا لأ .. مش عارف اعدل السي بي للشخصية من قاعدة البيانات ..
انا عارف ان ده جهل مني معلش بس اخوكم جديد |
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
Thanks
|
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
shtsth
|
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
تيست
|
رد: أخر كلام في السورس المتسرب (الموضوع النهائي)
تسلم ايدك يانجم
|
| الساعة الآن 12:39 AM |
مرحبا بكم في منتدي اكواد لتطوير الالعاب