المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : محتاج بس رئيكم عشان شغالين انا وزيزو علي سورس هيولع الدنيا كلها

ahmedfathy
2019-11-30, 02:14 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قبل اي شئ لزمن تقراء الموضوع كله عشان تفهم ايه اللي بيتعمل دلؤتي

معاكم احمد فتحي
وفي موضوع جديد جدآ

لاول مره بيتم العمل علي السورس من الشخصين دول عكس بعض
ZeZo_AHFathy

وبصراحة وبكل وضوح زيزو ملوش حل بي معني الكلمه شغل فوتو كامل وكودر محترف

يعني بيشارك بي اضافات وتعديلات جديدة جدآ
من الاخر هنولع المنتدي كله

انا واستاذ زيزو اتفقنا اخيرآ علي تعديل سورس وشغالين عليه دلؤتي
وصلنا لي 100%60 ومحتجين بس رئيكم وعايزين نعرف انتو عايزين السورس صعب ولا سهل

دا كل المطلوب عايز اعرف رئيكم بس عشان احنا هنزل نسخة واحده بس وهنشوف رئيكم في التعليقات دا بعد ازن طبعآ المشرفين

محتاج بس الموضوع يفضل موجود لمدة 48 ساعة اعرف رئي الاغلبيه ايه عايزين السورس صعب ولا سهل دا كل المطلوب بس

وعايز اعرفكم حاجه واحده بس الشغل اللي انشاء الله هينزل محدش نزله نهائي هنا نهائي لانه بيتعمل حالآ دلؤتي شغل عالي واختبار كامل لاتاك السيرفر

علي نظام صعب وسهل وبنجرب علي استفا +3 وبنشوف الفرق اللي بيتم لو واحد عامل Jiang او chi وبنجرب كل حاجه كل دا معمول عشانكم انتم وبي بلاش

وبيتم تركيب جي يو اي كامل انشاء الله

يعني لوحة تحكم كمله للسيرفر

ولوحة رسترت كمله لجميع مابات السيرفر يعني هتقدر ترستر التون سيتي بس بدل ما بترستر السيرفر كله

ولوحة سي بنل للبند والكبس والفي اي بي 7 والشحن

ولوحة تحكم ولاول علي منتدي اكواد خاصه للاتاك بتعت مستر اوشا

ولوحة تحكم للفه

نوريكم صوره عشان تفهمه اقتر المفروض منزلش دلؤتي صور زيزو هيفشخني شتيمه ربنا يستر
شللو علي ايدي انشاء الله نخوش علي الصوره
عفواً لايمكن عرض الروابط في الإرشيف
عفواً لايمكن عرض الروابط في الإرشيف

بنعمل الكلام دا كله مش لينا دا ليكم انتم عشان اي حد خلقه ربنا يعرف يعدل ويتحكم في السورس بسهوله جدآ من غير ما يكون محترف او كودر

اختلافنا كله دلؤتي السورس يبقي صعب ولا سهل مستني رئيكم

ومفيش اي استفادة

مستني ردكم ورئيكم مهمين جدآ كل واحد نفسه في حاجه معينه يكتبها هنا

وهيتم اختيار رئي الاغلبيه ويتعمل انشاء الله

nova
2019-11-30, 02:18 PM
بص ملهاش اى تلاتين لزمة لان مش كل شوية تعمل سورس وتتنقل من سورس لسورس انا شايف انك تمسك سورس من اللى بتنزلهم وتشتغل فيه لان مش كل شوية الناس هتتنقل معاك

shehabdasten
2019-11-30, 02:25 PM
ماشاء الله في انتظار السورس بفارغ الصبر
من رأيي الشخصي انو يبقى صعب عشان تبقى اقرب ل كونكر اونلاين الاصلية

zezonever
2019-11-30, 02:31 PM
باذن الله احنا هنعملكم سورس منزلش ع النت هديه لكل الناس
علشان الناس تلعب برحتها وملف الاتاك هنظبته متقلقهوش وغير كده احنا بنشتغل ع حاجه عاليه شويه وهتشوفو مش اكتر

ahmedfathy
2019-11-30, 02:36 PM
بص ملهاش اى تلاتين لزمة لان مش كل شوية تعمل سورس وتتنقل من سورس لسورس انا شايف انك تمسك سورس من اللى بتنزلهم وتشتغل فيه لان مش كل شوية الناس هتتنقل معاك

ودا سورس من السورسات اللي انا نزلتها هنا وتم التعديل عليه ياريت بلاش تعليقات سلبيه

nova
2019-11-30, 02:38 PM
ودا سورس من السورسات اللي انا نزلتها هنا وتم التعديل عليه ياريت بلاش تعليقات سلبيه

والله ولا بعلق تعليقات سلبية ولا حاجه بالعكس انا بشجع حاجه زى كده بس متقولش انه مش هيبقا ايه وايه لان مش معنى مثلا انك ضيفت فيه نظام جى يو اى مثلا خلاص ظبطت كل الدنيا لان معظم الناس بتعمل كده ولو على التعليقات السلبية لا يعم والله ولا فدماغى بالعكس ربنا معاكوا وتعموااللى انتوا عايزينه

ahmedfathy
2019-11-30, 02:57 PM
والله ولا بعلق تعليقات سلبية ولا حاجه بالعكس انا بشجع حاجه زى كده بس متقولش انه مش هيبقا ايه وايه لان مش معنى مثلا انك ضيفت فيه نظام جى يو اى مثلا خلاص ظبطت كل الدنيا لان معظم الناس بتعمل كده ولو على التعليقات السلبية لا يعم والله ولا فدماغى بالعكس ربنا معاكوا وتعموااللى انتوا عايزينه

لامه ابقي منزل السستم كامل ومن غير مشاكل هيبقي السورس كله واقف علي الاتاك ولمه اختصر السكه دي ونزل لوحة للاتاك يبقي خلصت نهائي
حوار الاتاك يعني محدش هيسالني في اتاك لان التحكم في هيبقي سهل ومفيش سورس نازل دلؤتي في النظام دا وشوف بي نفسك وانا هستنا منك رد

مفيش سورس في لوحة تحكم خاصه بي الاتاك موجود دلؤتي وريني سورس جديث منزله حد هنا من الاعضاء دا مفيش سورس واحد نزل 2 دي حلو مفيش غيري

اللي بنزل وبسبب اني بنزل سورسات بتتباع خصرت ناس كتيره

المكسب ايه في الاخر

Adel Abd El Hay
2019-11-30, 04:06 PM
بص مبدئيا كدا صعب من سهل مش هتفرق كتير دي اي حد ممكن يعدل عليها
السؤال اللي المفروض يتسأل 2d ولا 3d
بروتو ولاء
ف الشخصيه الجديده ولا لاء
انتا مابتعرفش تسأل ع فكره (بصوت محي اسماعيل) 😂
انا عن نفسي
صعب
3d
بالبروتو

محمد ياسر
2019-11-30, 05:08 PM
فكره جميله جدا ومجهود كبير
والسيرفير الصعب احسن بالنسبة ليه

stafyx
2019-11-30, 06:37 PM
انا عن نفسى بحب المتعة فى السورس يعنى كل ماكان السورس صعب واقرب لكونكر اون لاين يبقى افضل
وبالتوفيق ليكم

shehabdasten
2019-11-30, 07:15 PM
بص مبدئيا كدا صعب من سهل مش هتفرق كتير دي اي حد ممكن يعدل عليها
السؤال اللي المفروض يتسأل 2d ولا 3d
بروتو ولاء
ف الشخصيه الجديده ولا لاء
انتا مابتعرفش تسأل ع فكره (بصوت محي اسماعيل) 😂
انا عن نفسي
صعب
3d
بالبروتو
❤ كلام جميل بس مشكلة ال 3d مشاكلو كتير مبتخلصش والشخصية الجديدة
بما انها نازلة من فترة قريبة هتلاقي فيها برضو مشاكل كتير انا شايف انو يبقى 2d افضل

Tarek Y Fareed
2019-11-30, 07:59 PM
لو انت عاوز تشتغل صح و تعمل سورس كويس للناس يبقا اشتغل ع سورس اليكس و اعمل نسخه كويسه و نزلها ع العموم بالتوفيق يا احمد انت و زيزو وفي تقدم مستمر انشاء الله

xMan
2019-12-01, 11:58 AM
شكران مقدمان لاخويا الى فى المنتدى احمد فتحى انا بجد فخور بيك ونفسى ابقى زيك فى يوم بصراحه ربنا يخليك للناس الى بتحبك... الفكرة من راى سورس سرى دى .مبات تو دى بس كده انتا عملت الى محدش عملو فى المنتدى.شكران:emoji40::emoji40: :emoji21:

SourceDanger
2019-12-01, 01:15 PM
تسلم ايدك يا احمد وانا منتظر منكو الكلام دة فاسرع وقت وانت وزيزو اكيد هتعملو حاجه محترمه لانكو ناس محترمين واخوات نتشرف بيهم فى اي مكان

يثبت الموضوع

zezonever
2019-12-01, 01:26 PM
تسلم ايدك يا احمد وانا منتظر منكو الكلام دة فاسرع وقت وانت وزيزو اكيد هتعملو حاجه محترمه لانكو ناس محترمين واخوات نتشرف بيهم فى اي مكان

يثبت الموضوع

حبيبي يا خالد كل الاحترام ليك طبعا وان شاء الله هو هياخد وقت عشان اكيد مش هنزل اي هبد وخلاص وانتظر الافضل باذن الله

محمد رجب (سداح)
2019-12-01, 10:51 PM
بص بقا عاش استمر ايا ريت يكون السورس صعب حبه يكونن المتعه في الصعوبه انما الناس البتعمل سيرفر سهل دول مجربوش الاصليه علشان في متعه مش هتحس بيه في اي لعبه + كمان يا ريت باتش بدون لودر قابل للتعديل علشان مش نشيل ملفاتت و كده يعني احنا مش كودرات + مشكورين ع التعب و انشاء الله نعرف نردهولكو كلكو انشاء الله+ الحروب كلها فكسد و انا عارف زيزو مجالو ده اصلا + انت الله يباركلك في الاتاك و باقي الشغل بس ظبط زي الاصليه عايزين حاجه كده ولا اكنه مسروقه او مسحوبه من شركه كونكر شخصبا في ايديكم تعملو شغل زي ده + العايز سورس سهل صعب يعدل عليه فاهمني + لو تتعبو حبه تضيفو ترجمه سيرفر او سيبونا احنا نترجمو معنديش مشكله + ركز علي سرعه فتح القنصل و غيرها يعني فكسد بمعني الكلمه معني كلمه فكسد مش خالي من المشاكل كلمه فكسد يعني طبق الاصل من النسخه الاصليه ولا اكنه كوبي و مش اي نسخه النسخه القديمه من اللعبه و ديه المتعه كلها ولكم الاختيار يا ريت بلاش شغل ا3d التعبان ده ديه عالم تعبانه عايزه دومينو و غيره زي ما بينزل في الاصليه دلوقتي و ده شغل تعبان احنا عايزين نتميز و كل واحد و تعديل في قالب التورطه بتاعكو ده ولهم الاختيار في التعديل قبل و بعد اي حاجه مشكورين ع تعبكم و هيترد بأزن الله.

VoOoDieKa
2020-04-11, 06:18 AM
انت اكتر واحد محترم شفتو ع المنتدى وبيحب يساعد الناس وانا واحد من الناس الى ساعدتنى جامد ومش قولت اي حاجه متشكر ليك ياحمد انا اوشا ♥